ریمل یکی از لوازم آرایشی‌های پرطرفدار مخصوص چشم است که تقریبا همه خانم‌ها در آرایش صورت خود از آن استفاده می‌کنند. هدف اصلی از زدن ریمل، ایجاد حالتی جذاب و متفاوت در مژه‌هاست.

ریمل یکی از لوازم آرایشی‌های پرطرفدار مخصوص چشم است که تقریبا همه خانم‌ها در آرایش صورت خود از آن استفاده می‌کنند. هدف اصلی از زدن ریمل، ایجاد حالتی جذاب و متفاوت در مژه‌هاست. برای مثال، کسی که مژه‌های کوتاهی دارد، باید به دنبال محصولی باشد که قد تارهای مژه‌اش را بلندتر کند و کسانی نیز که مژه‌های صاف دارند، باید به دنبال خرید محصولی باشند که مخصوص حالت دادن به مژه‌هاست. به جز این، نکات دیگری هم وجود دارند که هنگام خرید این وسیله آرایشی باید در نظر گرفته شود که در این مطلب قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.


6 نکته مهم که برای خرید ریمل باید بدانید…


 


زمانی که وارد فروشگاه حضوری یا اینترنتی می‌شوید، مدل‌های مختلفی از ریمل را می‌بینید که هرکدام با ویژگی‌های متفاوت و برندی مشخص تولید شده‌اند. برای اینکه بتوانید انتخابی عالی و مناسب را از بین این محصولات داشته باشید، بهتر است 6 نکته زیر را به ذهن خود بسپارید:


1. نیازهای خود را مشخص کنید…




قبل از خرید ریمل باید نیازهای خود را در نظر بگیرید و بر اساس نوع مژه خود، محصول مناسب را انتخاب کنید. به‌طور مثال، حجم مژه شما چقدر است؟ بلندی مژه‌تان چقدر است؟ آیا می‌خواهید از این محصول به‌صورت روزمره استفاده کنید یا به دنبال ریمل برای مناسبت‌های خاص می‌گردید؟ پاسخ به این پرسش‌ها قبل از خرید می‌تواند تعداد زیادی از گزینه‌های پیش‌روی شما را حذف کند تا درنهایت انتخاب برایتان ساده‌تر شود.


2. شکل برس را در نظر بگیرید…


 


هنگام خرید برس ریمل باید به سری آن‌ها نیز توجه کنید. فرچه ریمل‌ها با اشکال مختلف ضخیم، نازک، کشیده، منحنی و… تولید می‌شوند و هرکدام از این برس‌ها، اثر خاصی روی مژه‌های شما دارند. برای مثال فرچه هلالی باعث فر شدن مژه‌ها می‌شود؛ فرچه تپل برای پرپشت کردن مژه‌ها مناسب است و آن‌هایی که نازک هستند، مژه‌ها را بلند می‌کنند.


3. برند معتبر را انتخاب کنید…




برای خرید ریمل حتما به سراغ برندهای معتبری بروید که از کیفیت محصولاتشان راضی هستید. استفاده از ریمل‌های بی‌کیفیت، باعث ورود مواد شیمیایی به داخل چشمان شما می‌شود و ممکن است مشکلات جدی برایتان ایجاد کند. همچنین این ریمل‌ها ماندگاری زیادی ندارند و زیر چشم را سیاه ‌می‌کنند.


4. رنگ مناسب را انتخاب کنید…




در گذشته بیشتر ریمل‌‌های موجود در بازار به رنگ مشکی بودند؛ اما امروزه نمونه‌هایی با رنگ‌های دیگر هم در بازار موجود هستند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. برای مثال رنگ‌های سرمه‌ای، آبی، سبز، بنفش و قهوه‌ای از رنگ‌های پرطرفداری هستند که می‌توانید آن‌ها را برای آرایش صورت خود در پارتی‌ها و دورهمی‌ها به‌کار ببرید. ریمل‌های رنگی تغییرات بسیار جذابی را در چهره شما به‌وجود می‌آورند؛ به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای یک‌بار هم که شده از آن‌ها استفاده کنید.


5. به فرمولاسیون ریمل توجه کنید…


پ


هنگام خرید ریمل باید به ترکیباتی که در آن به‌کار رفته‌اند، توجه کنید؛ زیرا ممکن است شما به برخی از مواد موجود در فرمولاسیون این محصولات، حساسیت داشته باشید؛ بنابراین، حتما باید این موضوع را مدنظر قرار دهید. به‌علاوه، برخی مواد موجود در مایع ریمل، اثرات خاصی مثل بلند کردن، فر کردن، ضدآب بودن و… را در آن ایجاد می‌کنند که این قابلیت‌ها در انتخاب تاثیرگذار هستند.


6. نوع پاک شدن ریمل را در نظر بگیرید…


 


درست است که ریمل باید با ترکیباتی تولید شده باشد که به راحتی زیر چشم نریزد و با اشک یا برخورد آب پخش نشود؛ اما در عین‌حال باید به راحتی در مواد شوینده و محلول‌های پاک‌کننده حل شود و در مواقع مورد نیاز بتوان آن را کاملا از روی مژه پاک کرد. در غیر این‌صورت در هر بار شست‌وشو، آسیب زیادی به چشم و پوست نازک و حساس اطراف آن وارد خواهد شد.


خرید انواع ریمل از دیجی کالا




ریمل را باید از فروشگاه‌های معتبری مانند دیجی کالا خریداری کنید تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید. این فروشگاه کلیه محصولات خود را از بین بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌ها انتخاب می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت هر کالایی را که می‌خواهید، از بین این موجودی‌ها بخرید. ویژگی خوبی که در این فروشگاه وجود دارد، اطلاعات مربوط به هر محصول شامل نوع ترکیبات، ضدآب بودن یا نبودن، نوع فرچه و… است که به‌طور اختصاصی در صفحه هر محصول درج شده است. بنابراین با مقایسه و بررسی کلی، در نهایت می‌توانید ریمل متناسب با مژه‌های خود را انتخاب کنید.

source

توسط bazaksara.ir