تقریبا همه افراد اسیب های پوستی نظیر انواع زخم و جراحات، حساسیت، سوختگی، خراش و بریدگی و …. را تجربه می کنند. زمانی که پوست ما به هر دلیل دچار آسیب می شود، اغلب با التهاب و سوزش همراه است. همچنین روند بهبودی آن ممکن است کند باشد و یا حتی بعد از بهبودی اولیه، لک و اسکارهای ناشی از آن همچنان باقی بماند. در چنین مواقعی، بهترین چیزی که به آن نیاز دارید، یک ترمیم کننده خوب است. در واقع شما باید بستر سالم و مناسبی را برای بهبود پوست آسیب دیده خود فراهم کنید تا به بهترین شکل درمان شود. در این صورت هم التهاب پوست آرام می شود، هم زخم و جراحت شما زودتر خوب شده و احتمالا دیگر اثری از آن روی پوستتان باقی نمی ماند. در میان انواع ترمیم کننده هایی که در بازار وجود دارد، کرم سیکالفیت اون بهترین و معروف ترین محصول است. این ترمیم کننده بی نظیر از فرمولی قدرتمند با ترکیبات منحصربفرد برخوردار است و اثرگزاری فوق العاده ای را ارائه می دهد. بطوریکه سرعت ترمیم پوست را 4 برابر افزایش داده و در عرض 48 ساعت به ترمیم آسیب ها کمک می کند. به همین دلیل است که به آن، عنوان بهترین کرم ترمیم کننده در جهان را داده اند. داشتن این کرم در هر خانه ای ضروری است. زیرا می تواند در مواقع لزوم، عصای دست شما باشد.

چرا کرم ترمیم کننده سیکالفیت پلاس اون تا این حد محبوب است؟

ترمیم کننده اون مدل سیکالفیت پلاس نسخه پیشرفته و جدیدتر و بهبود یافته سیکالفیت است. این کرم فرمول ویژه ای دارد که با آب چشمه حرارتی و درمانی اون و ترکیبات فعال و منحصربفردی فرموله شده است. از این رو عملکرد قوی تر و بهتر و موثرتری را برای ترمیم و بهبود پوستتان ارائه می دهد. این کرم با یک لایه حفاظتی و درمانی، سطح آسیب دیده پوست را می پوشاند. در نتیجه به بازسازی و بهبود سریع تر آن کمک می کند. عملکرد و اثربخشی این کرم به حدی است که بلافاصله پس از استفاده، هر گونه التهابی تسکین یافته و پوستتان آرام و نرم می شود. همچنین پوست های آسیب دیده، خشک و ترک خورده شما تنها در 48 ساعت ترمیم می شوند. لذا دیگر احساس سوزش و حساسیت اولیه وجود نداشته و آن ناحیه در مسیر بهبود کامل قرار می گیرد.

سیکالفیت پلاس Avèneبه خوبی از ناحیه آسیب دیده پوست شما محافظت می کند تا شرایط بهبود آن فراهم شود. زیرا با تقویت و محافظت از سد پوستی، مانع خروج رطوبت از پوست شده و حساسیت و قرمزی را کاهش می دهد. افزون بر این، ترکیبات آنتی باکتريالی دارد که مانع تکثیر باکتری ها در ناحیه مورد نظر می شود. لذا این کرم به طرق مختلف به سلامت و بهبود پوست شما کمک می کند. نتایج آزمایشات بالینی نیز نشان می دهد که این کرم روند بازیابی و بهبود پوست را تا 4 برابر سرعت می بخشد. در نتیجه آسیب یا جراحت های ایجاد شده در زمان سریع تری درمان شده و به احتمال فراوان، لک و اسکاری از آن باقی نمی ماند. عامل دیگری که باعث محبوبیت جهانی این ترمیم کننده شده، فرمولاسیون ایمن آن می باشد. به گونه ای که برای همه افراد در هر سن و با هر پوستی مناسب است.

سیکالفیت اون، ترمیم کننده ای برای همه اعضای خانواده

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این ترمیم کننده جزو معدود محصولاتی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. لذا می توانید از آن برای بهبود تحریکات و مشکلات پوستی کل خانواده اعم از نوزادان، کودکان و بزرگسالان استفاده نمایید. این کرم چند منظوره برای درمان آسیب های پوستی متعددی از قبیل زخم و اسکارها، خراشیدگی، سوختگی، جای بخیه، تاول، حساسیت های ایجاد شده در ناحیه پوشک کودکان، تسکین آفتاب سوختگی، اگزما یا درماتیت و همچنین درمان پوست های تحت استرس و تحریک شده کاربرد دارد. پس یک محصول همه کاره و ضروری برای هر خانه ای است تا در زمان بروز تحریکات از آن استفاده کنید. به کمک آن، پوست شما فرایند بازسازی و بهبود را به بهترین شکل سپری می کند تا کاملا خوب شود. در نتیجه پوستتان به مرور یکدست و سالم خواهد شد. در این فرمول مواد مضری مانند پارابن و عطر هم وجود ندارد و کاملا ایمن است.

تفاوت کرم ترمیم کننده اون مدل Cicalfate و Cicalfate+

همان طور که می دانید، کرمCicalfate+ اون نسخه جدیدتر و قوی تری از مدل سیکالفیت معمولی است. به فرمول کرم سیکالفیت پلاس، علاوه بر آب معدنی درمانی و آرامبخش، مواد فعالی مانند سولفات روی و سولفات مس و ماده ترمیم کننده انحصاری و نوآورانه و پروتئینه C+ Restore نیز اضافه شده است. این ترکیبات قدرت بازسازی کرم را تقویت نموده و اثربخشیی محصول را بیشتر کرده اند. سیکالفیت اون بیشتر روی ترمیم پوست تمرکز دارد. ولی مدل سیکالفیت پلاس علاوه بر ترمیم، در تقویتی و محافظت از پوست هم نقش دارد. همچنین اثرات ضد التهاب و آرامش بخش و ضد اکنه بیشتری را ارائه می دهد. در مجموع، میزان اثربخشی سیکالفیت پلاس نسبت به سیکالفیت 30% بیشتر است. در نتیجه به طور واضح، برای درمان پوست سریع تر و موثرتر عمل می کند.

کرم سیکالفیت پلاس اون
کرم سیکالفیت پلاس اون

ترمیم کننده اون سیکالفیت پلاس اصل را از کجا بخریم؟

کرم سیکالفیت پلاس اون یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات مراقبت از پوست است. این کرم از برند فرانسوی محبوب و پرطرفدار اون می باشد که محصولات متنوع و فوق العاده موثر و با کیفیت و ایمن را تولید می کند. محصولات این برند به ویژه همین ترمیم کننده بی نظیر از محبوبیت جهانی برخوردارند. لذا در فروشگاه های معتیر و داروخانه های اغلب کشورهای جهان به فروش می رسند. اما متاسفانه به دلیل اینکه نمایندگی فروش رسمی این برند در کشور ما وجود ندارد، دسترسی به این محصولات کمی دشوارتر می شود. از طرفی دیگر ممکن است در دام افراد سودجو و کلاهبردار افتاده و محصولات فیک را خریداری کنیم. در اینصورت پوست ما با مصرف محصولات تقلبی و نامرغوب شدیدا به خطر می افتد. بنابراین تنها توصیه ما به شما این است که محصولات پوستی خود را فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از بابت اصل بودن آنها مطمئن باشید.

فروشگاه رایا میکاپ یکی از با سابقه ترین و محبوب ترین فروشگاه هایی است که سال هاست در زمینه فروش محصولات آرایشی و مراقبت پوستی فعالیت دارد. این فروشگاه بهترین محصولات از برندهای خارجی درجه یک دنیا را به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار می دهد. تیم رایامیکاپ تمامی محصولات را مستقیما و بی واسطه از نمایندگی های رسمی برندها خریداری کرده و وارد می کند. به همین دلیل محصولات اصل را با بهترین قیمت در اختیار شما می گذارد. این فروشگاه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری فعال است. بعلاوه اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. سیکالفیت+ اون نیز در حجم های 100 و 40 میلی لیتری در این فروشگاه موجود است


source

توسط bazaksara.ir