انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری. چگونه بهترین رنگ ابرو را برای موهای خاکستری انتخاب کنیم؟ بله، رنگ ابروهای شما واقعا مهم است. خاکستری شدن مو یک چیز است. تلاش برای فهمیدن اینکه با ابروهای خود چه کار کنید موضوع دیگری است.

سایت عشق آرایش

در این مقاله می خوانید:

چرا نمی توانید از ابروهای خود غافل شوید

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

به ریشه های خود برگردید

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

زنی با موهای خاکستری و ابروهای تیره.

 موهای سر شما به ناچار در برخی مواقع خاکستری می شوند (این بخشی از روند طبیعی پیری است)، اما زمانی که این اتفاق بیفتد، تشخیص اینکه با چه رنگی باید ابروهایتان را پر کنید ممکن است کمی آزمون و خطا نیاز داشته باشد. زیرا با تغییر رنگ مو، مداد ابرو و ژل های رنگی نیز تغییر می کند.

متخصص ابرو می گوید: زمانی که تصمیم گرفتید موهایتان را خاکستری کنید، باید به ابروهایتان فکر کنید. برای برخی افراد، این به معنای تغییر از پالت رنگ گرم به رنگ سرد است که عادت کردن به آن کمی سخت است.

موارد زیادی برای پذیرفتن موهای خاکستری مورد استفاده قرار می گیرد، و همین امر در مورد نحوه کارکرد ابروهایتان با آن صدق می کند. اگرچه نیازی به خاکستری شدن ابروهایتان نیست، پیدا کردن رنگ ابروی مناسب کلید اصلی است. برای دریافت بهترین توصیه ها مستقیماً از متخصصان، به خواندن ادامه دهید.

چرا نمی توانید از ابروهای خود غافل شوید

رنگ ابروهای شما معمولاً دقیقاً به رنگ موهای شما نیست – حتی زمانی که خاکستری می شوید. دلیل آن این است که موهای سر و موهای ابروهای شما ملانین را با سرعت های مختلف از دست می دهند و انتخاب رنگ مناسب را به تعادل ظریف تبدیل می کند. کارمیندی می‌گوید که اگرچه موهای خاکستری زیبا هستند، اما اگر ابروها بلند و مشخص نباشند، می‌توانند صورت را نامناسب کند. او می افزاید: “بزرگترین مشکلی که اکثر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که نمی دانند کدام رنگ ابرو را برای موهای خاکستری انتخاب کنند.” شما هرگز نمی خواهید موهای خاکستری را با ابروهای خاکستری هماهنگ کنید زیرا ابروهای خاکستری روی صورت عالی به نظر نمی رسند.

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

وقتی نوبت به انتخاب رنگ ابروی مناسب برای موهای خاکستری می رسد، رنگ های طبیعی پوست خود را نادیده نگیرید.

برای پوست هایی با ته رنگ سرد

 پوست با ته رنگ سرد نباید خیلی خاکستری یا خیلی گرم شود. در عوض، بیشتر از یک سایه خنثی استفاده کنید. استفاده از سایه های خیلی سرد می تواند چهره را با رنگ خاکستری یا سبز رنگ کند. رنگ های ملایم به ابرویی زیبا و طبیعی می بخشد.

برای پوست هایی با ته رنگ گرم

ته رنگ های گرم در پوست به خوبی با سایه های روشن تر مانند مایل به زرد، بلوند تیره و قهوه ای پر رنگ جفت می شود. همانطور که ایوانز توضیح می دهد، آنها ته رنگ پوست را تکمیل می کنند زیرا در یک خانواده گرم هستند که می تواند از هلویی تا زرد و طلایی باشد.

به ریشه های خود برگردید

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

انتخاب رنگ ابرو برای موهای خاکستری

عکس های قدیمی موهای خود را زمانی که در اوج رنگ طبیعی خود بودند بیرون بیاورید و رنگ ابرو را نزدیک به تیره ترین تارهای مو انتخاب کنید و در عین حال تن و رنگ فعلی پوست خود را در نظر بگیرید. کریستین می گوید: «انتخاب رنگ ابروی مناسب امری ضروری است و تا حد زیادی به رنگ مو، چشم و رنگ پوست شما بستگی دارد. قانون کلی این است که در صورت کارآمد بودن، یک تا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی خود باشید. با افزایش سن، بیشتر ما به گرمای بیشتر روی صورت نیاز داریم. بنابراین، اگر در سنین پایین خاکستری می‌شوید، کمی گرمی روی ابروها نیز به شادابی بیشتر صورت کمک می‌کند.

برای موی بور

برخی از افرادی که موهای بلوند طبیعی دارند، متوجه می شوند که ابروهایشان پس از خاکستری شدن، ناپدید می شوند. با این حال، کمی رنگ اضافی، چه با آرایش ابرو یا یک درمان رنگ‌آمیزی ابرو، می‌تواند مانع از ترکیب شدن بیش از حد ابروهای روشن‌تر با صورت شود. کریستین رنگ‌های بلوند ملایم و متوسط ​​را برای بلوندهای طبیعی دوست دارد، که به گفته او خیلی خجالتی، گرم یا تیره نیستند. یک ابروی نرم‌تر بهترین کار را دارد، اگرچه برخی از بلوندهای طبیعی می‌توانند برای کنتراست بیشتر، ابروی تیره‌تر و عمیق‌تر را از بین ببرند.

برای سبزه ها

یکی از ساده‌ترین رنگ‌های ابرو برای هماهنگی موهای خاکستری، موهای قهوه‌ای طبیعی است، صرف نظر از اینکه رنگ آن چقدر روشن یا تیره است. Carmindy توصیه می کند: «اگر سبزه هستید ، از رنگ قهوه ای ملایم برای موهای قهوه ای روشن تر یا قهوه ای تیره برای موهای قهوه ای تیره یا سیاه استفاده کنید. سبزه‌های طبیعی همچنین می‌توانند مداد و پودر ابروهای قهوه‌ای را با رنگ خاکستری از بین ببرند (از محصولاتی با ته رنگ آبی زیاد خودداری کنید)، که از تیره شدن بیش از حد ابروها جلوگیری می‌کند.

برای مو قرمزها

ایوانز می‌گوید: «موهای قرمز معمولاً در رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز یا قهوه‌ای مایل به قرمز در مورد ابروها به نظر می‌رسند. یک مداد یا محصول قرمز واقعی ابرو کمی بیش از حد همسان است و می تواند مصنوعی به نظر برسد. رنگ های قهوه ای متوسط ​​نیز موثر هستند.

 

source

توسط bazaksara.ir