معرفی گینر برای افزایش وزن با درصد پروتئین بالا

گینرها نوعی مواد مغذی برای افزایش وزن و حجم بدن هستند که با استفاده از آن‌ها، کالری دریافتی شما افزایش پیدا می‌کند و در زمان کوتاه‌تری، باعث افزایش وزن می‌شود. مس گینرهای فراوانی با برندها، قیمت‌ها، نوع‌ها و اندازه‌های متفاوتی در بازار موجود هستند.

در واقع تنها خرید و مصرف گینرها مهم نیست؛ بلکه انتخاب درست و اصولی این نوع مکمل است که اهمیت دارد و می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کننده باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین گینر برای افزایش وزن و حجم می‌پردازیم و با معرفی چندین برند معتبر از این نوع مکمل، سعی بر راهنمایی شما و افزایش شناخت شما نسبت به این نوع محصولات و آسان‌ترین راه خرید مکمل گینر داریم.

گینر برای افزایش وزن و حجم کدام است؟

حقیقتا نباید انتظار داشته باشید که با مصرف هر نوع مس گینر، شاهد افزایش وزن و حجم شوید؛ چرا که تنها مس گینرهایی که دارای ویژگی‌های زیر هستند، می‌توانند شما را به نتیجه دلخواهتان برسانند. ویژگی‌های بهترین گینر برای افزایش وزن و حجم به شرح زیر هستند.

  • میزان چربی در آن‌ها باید کم باشد.
  • فاقد گلوتن باشند.
  • از مواد نگهدارنده در ترکیبات آن استفاده نشود.
  • داخل گینر از هیچگونه هورمون، کورتون و مواد مضری که باعث افزایش وزن می‌شوند، استفاده نشود.
  • دارای ویتامین و املاح معدنی ضروری به مقدار مجاز و مورد نیاز ورزشکاران باشد.
  • از پروتئین‌های مانند پروتئین وی، آلبومین و پروتئین شیر در تهیه مس گینرها استفاده شود.
  • حاوی BCAA که نوعی اسید آمینه مفید برای عضله سازی است، باشد.
  • از گلوتامین در ترکیبات آن استفاده شود.

در صورتی که مس گینرها تمامی ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشند، می‌توان گفت که جزو بهترین گینر برای افزایش وزن محسوب می‌شوند. دانستن اینکه کدام برندهای گینر، تمامی ویژگی‌ها را دارند، موضوع مهمی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

معرفی بهترین برند گینر برای افزایش وزن

در بین برندها و مارک‌های بسیاری که این روزها برای گینرها وجود دارند، تنها بخشی از آن‌ها قابل اعتماد هستند و می‌توان با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد. مواردی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم جزو بهترین برندهای گینر برای افزایش وزن هستند.

کارن

یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع مکمل‌های ورزشی، برند کارن است که این شرکت با وارد کردن مواد مصرفی از دیگر کشورها، توانسته بسته‌بندی و توزیع را در ایران انجام دهد. برند کارن با ۲۰ سال سابقه توانسته همچنان به عنوان بهترین گینر برای افزایش وزن شناخته شود.

دوبیس

از دیگر برندهای معروف ایرانی در تهیه گینرها، شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس (دوبیس) است که محصولات خود را تحت نظر گواهینامه و استانداردهایی همچون lso 9001 و lso 22000 تولید می‌کنند.

ژن استار

برند مطرح ژن استار، از دیگر برندهای مطرح تولیدی مکمل‌های ورزشی در ایران است که با تکیه بر دانش داروسازان داخلی و خارجی، فرموله کردن محصولات خود را انجام می‌دهند و دارای مجوزها و استانداردهای معتبر نیز هستند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده در مطالب فوق، چنانچه به دنبال بهترین گینر برای افزایش وزن هستید، بهتر است برندهای نام برده را تهیه کنید.

طریقه مصرف مکمل گینر برای افزایش وزن

طریقه مصرف گینر به عوامل متعددی مانند برند گینر، کالری مورد نیاز فرد و… بستگی دارد. به طور کلی بهترین زمان برای مس گینرها، ۲ ساعت قبل از تمرین یا نیم ساعت بعد از تمرینات ورزشی است. در نظر داشته باشید که شما با مصرف مکمل گینر قبل از تمرین، باعث تامین انرژی می‌شود که همین عامل به بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند. همچنین با مصرف مس گینرها بعد از تمرین، بازسازی ذخایر گلیکوژن، تامین پروتئین و افزایش حجم عضلات را به دنبال دارد.

طریقه مصرف مکمل گینر

معرفی گینر برای افزایش وزن و حجم

در بین برندها و نوع‌های بسیاری که برای گینرها وجود دارد، حقیقتا انتخاب بهترین گینر برای افزایش وزن و حجم کمی دشوار است. در این قسمت قصد داریم، بهترین گینرهایی که برای افزایش وزن و حجم مفید هستند را به منظور تسهیل در فرآیند انتخاب شما، معرفی کنیم.

پودر گین چایلد دوبیس

طعم این نوع گینر شکلاتی بوده و می‌توان از آن برای افزایش وزن کودکان هم استفاده کرد. همچنین در ترکیبات آن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید به کار رفته است.

پودر گین ژن استار

افرادی که به دنبال بهترین گینر برای افزایش وزن هستند، باید بگوییم پودر گین ژن استار انتخابی ایده‌آل برای آن‌ها است که به دلیل رعایت نسبت اصولی کربوهیدرات و پروتئین در آن، گزینه انتخابی مناسبی است.

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس

افرادی که به دنبال افزایش حجم عضلات بدن بدون افزایش چربی هستند، این نوع گینر را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. همچنین در ترکیبات این نوع مکمل، آهن، مس، منیزیم، کلسیم و فسفر هم وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، مس گینرهای دیگری همچون پودر افتر شاک کریتیکال مس مایوجنیکس و پودر گین ویت ویتاپی هم وجود دارند که از لحاظ قیمت از موارد بررسی شده، بالاتر هستند.

آیا استفاده از مس گینرها باعث ایجاد چاقی شکمی می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصولا با مصرف درست و اصولی از مس گینرها، شما شاهد ایجاد چاقی در ناحیه شکم نمی‌شوید، مگر اینکه مقدار کالری دریافتی از مکمل گینر، بیشتر از نیاز شما باشد. واقع، از آنجایی که نسبت پروتئین و کربوهیدرات در گینرها ۱ به ۱ است؛ از این رو در صورت زیاده‌رویی در مصرف کالری‌های دریافتی، امکان ایجاد چاقی در ناحیه شکم وجود دارد.

کلام نهایی

در این مطلب ما بهترین گینر برای افزایش وزن را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. گینرهایی که در بازار ایران وجود دارند، برندها و نوع‌های متفاوتی دارند که با افزایش دقت و عملکرد هوشمندانه، می‌توانید بهترین گینر برای افراد لاغر را انتخاب کرده و برای رسیدن به اندام ایده آل‌ از آن استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که نحوه مصرف اصولی و اندازه درست از هر نوع مکمل گینر، تاثیر فراوانی بر بهبود عملکرد گینر و همچنین تسریع نتیجه‌دهی از مصرف گینر می‌شود؛ بنابراین بهتر است با مراجعه به متخصصین و افراد باتجربه در این زمینه، از این مس گینرها استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان مس گینر را همراه با وعده‌های غذایی میل کرد؟

بله، متناسب با نوع گینر و همچنین شرایط بدنی و نیاز بدنی شما به کالری، می‌توان گینر را همراه با وعده‌های غذایی میل کرد.

بهترین گینر کدام است؟

مس گینرهایی که کربوهیدرات کم‌تر و پروتئین‌های با کیفیت بیشتری دارند، جزو گینرهای مطلوب هستند.

آیا می‌توان غیر از آب و شیر گینر را با چیزی دیگر ترکیب کرد؟

بله، می‌توان با نوشیدنی‌های دیگری مانند آبمیوه هم آن را ترکیب کرد.

کانال تلگرام زوم لایف

توجه: محتوای مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

source

توسط bazaksara.ir