Df6B9B67 2D7E 4Afd A987 C035C22Cc23B Jpg

احتمالا شما هم تا به حال از طرف کسانی سررسید سال را دریافت کرده اید. پس قبل از اینکه چیزی بگوییم خودتان باید فهمیده باشید که سررسید یکی از مهم ترین و فراوان ترین هدیه های تبلیغاتی سازمانی است که در بازار وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم به کاربرد های سررسید و تاثیر تهیه سررسید ۱۴۰۴ بر روی کسب و کارتان را بگوییم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاربرد های سررسید ۱۴۰۴

سررسید ها یکی از مهم ترین ابزار های یادداشتی هستند که در زندگی ما تاثیر فراوانی دارند. به طوری که هر کاسبی داخل مغازه اش از سررسید استفاده می کند و دیگر افراد عادی هم در زندگی روزمره استفاده زیادی از سررسید می کنند.

شما با تهیه سررسید ۱۴۰۴ می توانید از الان برنامه کل سال خود را بچینید و برای آینده تان برنامه ریزی دقیقی بکنید.

از کاربرد های سررسید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه ریزی و تعیین هدف: سررسید ها شما را در امر برنامه ریزی یاری میدهند و می توانند برای تعیین اهداف یک سال آینده شما بسیار مثمر ثمر واقع شوند. شما با تهیه سررسید ۱۴۰۴، برنامه یک سال آینده خود را تضمین می کنید.

زمانبندی و مدیریت زمان: با استفاده از سررسید ها برنامه شما تعیین می شود و شما می توانید کار های خود را اولویت بندی کنید و از هیچ کار خود غافل نشوید. بنابر این تهیه سررسید ۱۴۰۴ می تواند در مدیریت زمان شما برای سال آینده بسیار موثر واقع شود.

یادآوری: شما با استفاده از سررسید می توانید برای کار های مهم خود در موعد مقرر یادآوری تعیین کنید و از هیچ کدام از کار های خود غافل نشوید. پس با تهیه سررسید ۱۴۰۴ از الان برای خودتان یاد آوری بگذارید تا به اهدافتان در موعد خودش برسید.

انواع سررسید ۱۴۰۴

سررسید ۱۴۰۴ انواع مختلفی دارند که به جنس جلد آن ها بر می گردد. سررسید ها دارای جلد هایی با جنس های مختلف و طرح هایی متفاوت هستند که شما میتوانید هر کدام از آن ها را با توجه به نظر شخصی و سلیقه خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. این دست شما را باز می گذارد تا راحت تر بتوانید سررسید مد نظر خود را انتخاب کنید و از استفاده آن لذت بیشتری ببرید.

انواع سررسید ۱۴۰۴ بر اساس جنس جلد آن ها عبارت اند از:

سررسید سلفونی، سررسید چرمی، سررسید ترمو، سررسید جیر و سررسید گالینگور که هر کدام از آن ها مزایا و معایبی دارد و شما با توجه به نیاز خود و بودجه مدنظرتان می توانید هر کدام که به دردتان می خورد را انتخاب و تهیه کنید.

اگر به سررسیدی با قیمت مناسب نیاز دارید، میتوانید سررسید سلفونی را تهیه کنید یا اگر دنبال سررسید با ظاهری شیک و زیبا هستید، سررسید چرمی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۴

استفاده از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی امری مرسوم و شایع است که اکثر افراد با کسب و کار های مختلف از آن استفاده می کنند چرا که سررسید وسیله ای پر کاربرد است و مخاطب قطعا از آن استفاده میکند. این امر باعث می شود که سررسید، یک هدیه تبلیغاتی خوب و با بازدهی بالا به حساب بیاید.

شما می توانید از الان سررسید ۱۴۰۴ را به صورت عمده تهیه کنید و با چاپ برند خود روی آن، تبلیغات خود را تا پایان سال ۱۴۰۴ بیمه کنید.

برای تهیه سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۴ باید به طرح و رنگ و جنس جلد سررسید دقت کنید و آنی را انتخاب کنید که با حیطه کاری شما بیشتر مرتبط است تا بتوانید بازدهی بیشتری بگیرید.

همچنین لازم است به نوع سررسید (شمسی، قمری یا میلادی بودن سررسید) توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

در ادامه نکات بیشتری در مورد انتخاب سررسید مناسب به شما ارائه می دهیم.

484E6265 1Dd9 4343 9A81 3A9D7B881E5A Jpg

نکات خرید سررسید ۱۴۰۴

برای خرید سررسید، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه برای خودتان را انتخاب کنید. در اینجا این نکات را مو به مو برایتان توضیح داده ایم:

توجه به سایز و اندازه سررسید: در خرید خود باید به ابعاد و اندازه سررسید مورد نظر توجه داشته باشید تا با توجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

توجه به نوع تقویم سررسید: همان طور که پیش تر گفتیم، برخی سررسید ها شمسی برخی قمری و برخی میلادی هستند و بعضی از آن ها هم بیش از یک نوع تقویم داخل خود دارند که شما با توجه به نیازتان باید نوع تقویم مورد نیازتان را تهیه نمایید.

توجه به نوع صفحات سررسید: سررسید ۱۴۰۴ دارای انوع مختلفی است که نوع صفحات آن ها با هم فرق می کند. به عنوان مثال برخی ار آن ها صفحات عادی دارند، بعضی دارای صفحات خاص مانند صفحات یادداشت یا یادآوری های روزانه هستند و شما در خرید خود باید به این توجه داشته باشید.

توجه به جنس جلد سررسید: در انتخاب سررسید ۱۴۰۴، لازم است به جنس جلد آن هم توجه داشته باشید. هرچه جنس سررسید انتخابی شما بهتر باشد، قطعا طول عمر بیشتری هم دارد و مقاوم تر است.

23658Bb1 D022 459F 887E Ec4F5A4Cbf93 Jpg

خرید سررسید ۱۴۰۴ تبلیغاتی از مجموعه ابن سینا

مجموعه هدایای تبلیغاتی ابن سینا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و چاپ هزاران هدایای تبلیغاتی، گجت تبلیغاتی و سررسید های تبلیغاتی، آماده است تا شما را در تهیه بهترین و خلاقانه‌ترین هدایای تبلیغاتی یاری کند. این مجموعه انواع مختلف سررسید های وزیری، اروپایی و جیبی را با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد.

برای خرید سررسید ارزان تبلیغاتی و بهره‌مندی از مشاوره تخصصی، می‌توانید ب ه وب‌سایت http://maxchap.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۱۵۸۰۰۳۵۴۵ تماس بگیرید. هدایای تبلیغاتی ابن سینا با ارائه خدمات چاپ حرفه‌ای و محصولات با کیفیت، به شما کمک می‌کند تا برند خود را به بهترین شکل در ذهن مخاطبان ماندگار کنید.

دسته‌ها معرفی کسب و کار

source

توسط bazaksara.ir