چند دقیقه بعد از تونر آبرسان بزنیم؟ این سوال یکی از پر تکرارترین سوالات کاربران است. تونر و آبرسان از جمله محصولات پوستی هستند که استفاده از هرکدام تاثیر بسزایی در سلامت و شادابی پوست دارد و استفاده درست و به موقع از این محصولات نیز حائز اهمیت است. تونر در روتین پوستی پس از شوینده صورت مورد استفاده قرار گرفته که علاوه بر پاکسازی پوست مواد مورد نیاز آن را نیز تامین می کند و پس از تونر آبرسان است که برای تامین رطوبت پوست لازم و ضروری می باشد.

تونر چیست؟

تونر یکی از محصولات مراقبت از پوست که علاوه بر پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها، مواد مورد نیاز آن را نیز تامین می کند. علاوه بر موارد اشاره شده از دیگر کاربردهای تونر کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست های خشک، حساس و نرمال می باشد. تونر با بافت مایع و سبکی که دارد باعث آبرسانی پوست می شود. البته این موضوع به معنای عدم استفاده از آبرسان متناسب با نوع پوست نیست.

تونر چه کاربردی برای پوست دارد؟

تونر های باکیفیت و اورجینال سرشار از ترکیبات مفید و ضروری هستند که استفاده از آنها در سلامت پوست موثر است. کاربرد تونر تغذیه پوست، پاکسازی و احیای آن می باشد. یک تونر متناسب دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که باعث آبرسانی، تسکین پوست و همچنین نرمی آن می شود.

استفاده از تونر چه ضرورتی دارد؟

استفاده از تونر فواید و مزایای مختلفی دارد که همین فواید باعث می شوند استفاده از آن در روتین پوستی به یک ضرورت تبدیل شود. در ادامه به معرفی مهم ترین فواید استفاده از تونر صورت می پردازیم.

  • محافظت از پوست: تونر با کوچک کردن منافذ پوست موجب جلوگیری از ورود ناخالصی ها و همچنین محافظت از پوست می شود.
  • پاکسازی پوست: از دیگر فواید استفاده از تونر پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها و ناخالصی ها می باشد.
  • آماده سازی پوست برای استفاده از محصولات پوستی مختلف: تونر سطح ph را تنظیم کرده و آن را برای استفاده از سایر محصولات پوستی آماده سازی می کند.
  • تامین رطوبت پوست: برخی از تونرها علاوه بر پاکسازی خاصیت رطوبت رسانی نیز دارند.
  • شادابی پوست: تونر با پاکسازی پوست طراوت و شادابی آن را نیز حفظ می کند.
  • کاهش موهای زیر پوستی: تونر های صورت حاوی مقادیر معینی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسید هستند که در پیشگیری از موهای زیر پوستی موثر می باشند.

چند دقیقه بعد از تونر آبرسان بزنیم؟

پس از استفاده از تونر بهتر است چند ثانیه منتظر بمانید تا تونر به پوستتان جذب شود. پس از چند دقیقه می توانید از آبرسان استفاده کنید.

آیا بعد از تونر استفاده از آبرسان ضروری است؟

استفاده از مرطوب کننده و آبرسان در روتین پوستی اهمیت زیادی دارد زیرا این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشکی آن پیشگیری می کند. استفاده از آبرسان در کنار تونر به سلامت و شادابی پوستتان کمک می کند.

source

توسط bazaksara.ir