خدمات سئو سایت
سلام به همه! نام من آرون ویلر است و خدمات مشتری را اینجا در SEOmoz انجام می دهم. اگر با ما تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید، 50% احتمال دارد که با من صحبت کنید. اوه خوب! ضرر تو سود من است =) به هر حال، یکی از کارهای جدید من در دفتر، تولید ویدئو خواهد بود، بنابراین ممکن است هر چند وقت یک بار در وبلاگ من را ببینید. من اصلی ترین نفری خواهم بود که جمعه های تخته سفید را در آینده پست می کند و همچنین برخی از سینماهای باشکوه دیگری را که برای زنده کردن گوش ها و چشمان شما ایجاد می کنیم. این سرگرم کننده خواهد بود! اگر بازخورد یا ایده ای دارید، خوشحال می شوم آنها را بشنوم. می توانید از طریق ایمیل یا توییتر در صفحه تماس من با من تماس بگیرید: آرون ویلر. از آشنایی با شما خوشحالم!

این هفته، دنی دوور خودمان درباره راه‌های مهم و مقیاس‌پذیر برای بهینه‌سازی منابع سئو بحث می‌کند. همه ما می دانیم که وقتی نوبت به بودجه بسیاری از شرکت ها برای سئو می رسد، پیکین ها می توانند باریک باشند، پس چرا از آنچه دارید بهترین استفاده را نکنید؟ دنی راه هایی دارد که می توانید بیشترین سود را برای پول خود (و رئیستان) داشته باشید.

رونویسی ویدیو سلام، همه. نام من دنی دوور است. من اینجا در SEOmoz سئو انجام می دهم. امروز ما یک چیز کمی خاص داریم. ما همه تجهیزات جدید و میکروفون های جدید را خریداری کرده ایم. نظرات شما را در پست های وبلاگ شنیدیم که کیفیت صدای ما کمی “مه” است. بنابراین، ما سعی می کنیم آن را بسیار کمتر “مه” کنیم. بنابراین، لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به ما بدهید.

برای جمعه تخته سفید امروز، ما قصد داریم در مورد بهینه سازی منابع SEO شما صحبت کنیم. بنابراین، طبق تحقیقات من، این متا جمعه تخته سفید متا SEO است که تا به حال انجام داده ایم. ما بهینه سازی داریم و البته O در سئو مخفف بهینه سازی است. بنابراین، اگر نوعی انحراف زمانی وجود دارد یا چیزی که ادامه دارد، فقط منتظر آن باشید. یک جور چیزهایی است، بخشی از عیب این کار این است که گاهی کیهان را مختل می کنید. اوه، خوب

بنابراین، من این را به سه دسته تقسیم کردم که توصیه می کنم.

1. اهداف را تعریف کنید

اولین مورد، تعریف اهداف است. درست مانند کتاب های خودیاری، اهداف بسیار مهم هستند، درست است؟ آن قیاس به خودی خود کارساز نبود. شاید لازم باشد کتاب های خودیاری بیشتری بخوانم. این ایده خوبی خواهد بود. اهداف را مشخص کنید، درست است. من آن را به سه زیر دسته تقسیم کردم.

بالاترین مشتری ROI خود را پیدا کنید. این کمی غیر منطقی است اما بسیار منطقی است. توصیه می کنم ابتدا این کار را انجام دهید. اگر یک وب سایت تاسیس دارید و سعی می کنید منابع سئوی خود را بهینه کنید، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشتریان خود خواهید داشت. فرض کنید شما یک وب سایت روزنامه هستید. اول از همه متاسفم روزهای سخت برای شما، اما موفق باشید. بنابراین، اگر یک وب سایت روزنامه هستید، باید بفهمید که آیا این خوانندگان سیاست شما هستند که قرار است پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند یا اینکه آیا این خوانندگان ورزشی شما هستند که قرار است درآمد کسب کنند. سپس بر اساس این اطلاعات، این را از تجزیه و تحلیل خود و برخی موارد اکسل دریافت می کنید، متوجه می شوید که چه کاری می توانید انجام دهید تا به طور خاص آن مشتریان را هدف قرار دهید. بنابراین، واقعاً پولی را که در حال حاضر به دست می آورید به حداکثر برسانید. بنابراین شما این منابع را در اختیار دارید. مطمئن شوید که بیشترین بهره را از آنها می برید. این به نوعی کلید بهینه سازی است.

بودجه خود را مشخص کنید آنها می گویند خلاقیت توسط محدودیت محدود می شود، یا خلاقیت توسط محدودیت دیکته می شود. صفحه اصلی گوگل همیشه نمونه ای است که در این مورد می شنوم. اگر چه، اگر گوگل در حال تماشای آن باشد، اخیراً به نوعی در حال افراط کردن هستید. اونی که توپ ها همه جا پرواز میکردن من رو آزار میداد. لطفا دیگر این کار را نکنید. بودجه خود را مشخص کنید. این قرار است همه چیزهایی را که شما قادر به انجام آن هستید دیکته کند. آیا می‌توانید یک تیم کامل از نویسندگان محتوا را استخدام کنید؟ آیا می‌توانید مشاوران سئو را با خود همراه کنید؟ چگونه می خواهید همه کارهای توسعه وب خود را انجام دهید؟ همه اینها توسط بودجه تعیین شده است. بنابراین، بدانید که چه چیزی در پیش است. آن را روی کاغذ بیاورید. مطمئن شوید که می دانید این چیست. تا جایی که می توانید بودجه دقیقی تهیه کنید تا بدانید در آینده می توانید چه کاری انجام دهید.

یک استراتژی محتوا توسعه دهید. این همان جایی است که من اشتباهاتی را می بینم که بیشتر اوقات مرتکب شده اند، از جمله خودم. من همیشه این را به هم می ریزم. استراتژی محتوای خود را توسعه دهید. نکته کلیدی در سئو — و شما شنیده اید که بسیاری از افراد سخنگو مانند من در مورد این موضوع در فضاهای سئو صحبت می کنند — این است که محتوا کلید سئو است. دلیلش این است که وقتی مردم به موتورهای جستجو مراجعه می کنند، خواه گوگل، بینگ، یاهو یا هر چیز دیگری باشد، برای یافتن محتوا به آنجا می روند، درست است؟ هدف همین است. آنها خواهان پاسخ نوعی سوال هستند. کلید سئو محتوا، ساختن چیزی است که گوگل می خواهد آن را فهرست کند و در نتایج جستجوی خود ارائه دهد. شما باید بفهمید که چگونه قرار است اتفاق بیفتد. چه کسی قرار است این مطالب را بنویسد؟ اگر یک پست وبلاگ باشد، آیا جیمی از بازاریابی است، آیا او کسی است که قرار است هر هفته آن را بنویسد؟ آیا قرار است هر هفته باشد؟ آیا قرار است هر روز باشد؟ آیا قرارداد امضا شده ای از جیمی دارید که بگوید او این کار را می کند؟ چه اتفاقی می افتد اگر او در تعطیلات یا چیز دیگری باشد؟ چگونه می خواهید محتوای هر هفته تولید شود؟ چه کسی قرار است آن را بنویسد؟ چه کسی آن را ویرایش می کند؟ چگونه قرار است منتشر شود؟ شما باید این جزئیات را زودتر و در اسرع وقت کشف کنید. آنها را روی کاغذ اتو کنید.

2. محاسبه تاثیر در مقابل تلاش

محاسبه تاثیر در مقابل تلاش این یکی نوعی هسته بهینه سازی است. کم ترین میوه های آویزان شما را بفهمید، این اولین مورد است. من بهترین راه برای انجام این کار را استفاده از آن یافتم، این در اینجا با استفاده از OpenSiteExporer.org که یک محصول SEOmoz است، خود تبلیغی فوق العاده است. این رایگان است. برای استفاده از نسخه اصلی حتی نیازی به ثبت نام ندارید. اما با OSE، با Open Site Explorer، وارد آنجا می شوید، URL خود یا URL رقیب خود را اگر واقعا باهوش هستید، وارد می کنید. روی برگه‌ای که می‌گوید صفحات برتر کلیک کنید، همه صفحات برتر را بر اساس پیوندها به شما نشان می‌دهد، بنابراین کدام صفحه بیشترین لینک را به آن دارد. کدهای وضعیت را به شما نشان می دهد. بنابراین، اگر مانند یک خطای 404 باشد، به این معنی است که شما لینک هایی دارید که به آن صفحه می روند، اما هیچ ارزش سئوی از آن دریافت نمی کنید. با ریدایرکت 302 هم همینطور. اگر ریدایرکت 301 نباشد، اگر 302 باشد، از منظر سئو به شما کمکی نخواهد کرد. اینها لینک هایی هستند که قبلاً دارید. شما قبلاً تلاش کرده اید تا این کارها را انجام دهید، اما هیچ سودی از آنها نخواهید داشت. آنها میوه کم آویزان هستند. باز هم، آن OpenSiteExplorer.org است.

با ذینفعان ملاقات کنید. من می توانم بگویم که در حال حاضر حدود سه ماه پیش است، ما این کار را در SEOmoz انجام دادیم. ما همه روسای بخش‌ها را به اینجا آوردیم و سپس چند تأثیرگذار دیگر را برای شرکت وارد کردیم. همه را در یک اتاق گذاشتیم. ما می‌گفتیم: “خوب، اولویت‌های هر کسی چیست؟” آنها می خواهند در سال آینده در SEOmoz چه اتفاقی بیفتد؟ ما پیشنهادات خود را روی یادداشت های چسبناک نوشتیم، آنها را روی تخته قرار دادیم. تعجب آور نبود که آنها براساس بخش متفاوت بودند. من در بخش بازاریابی اینجا هستم و هدف من اتفاقاً اهداف بازاریابی بود، در حالی که توسعه دهندگان می خواستند چیزهای عقب مانده بیشتری اتفاق بیفتد. مردم توسعه دهنده اتوبوس چیزهای بیشتری می خواستند، مانند “ما باید پول بیشتری به دست آوریم. این ایده خوبی است، درست است؟” به همین دلیل است که آنها افراد توسعه دهنده اتوبوس هستند. بعد عملیات هایی داشتیم که کارهای دیگری از این قبیل را هم انجام می دادند. ما همه اینها را روی یک تخته سفید گذاشتیم، درباره همه آنها بحث کردیم و سپس به عنوان یک تیم به آنها رای دادیم. بر این اساس، بر اساس میزان تلاشی که قرار است از بخش بازاریابی انجام شود، چه میزان سود در سطح جهانی برای کل شرکت به عنوان یک کل داریم؟ متوجه شدیم که این تمرین ارزش زیادی برای ما به همراه داشت. این در واقع نقشه راهی است که ما امروز از آن استفاده می کنیم.

3. فرآیندهای قابل تکرار سند

فرآیندهای تکرارپذیر را مستند کنید. این به نوعی خود توضیحی است. در سئو، پروژه های خسته کننده زیادی وجود دارد که باید انجام دهید. بیایید بگوییم که لینک بیلدینگ است. شما می‌روید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که چه متنی را می‌خواهید هدف قرار دهید، سپس می‌روید و پیدا می‌کنید که منابع پیوند نسبی برای آن چیست. قرار است با افراد مناسب تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا احتمالاً یک الگو دارید. یا قصد دارید نوعی محتوا بسازید تا بتواند لینک ها را به طور طبیعی جذب کند. این راهی است که من دوست دارم آن را انجام دهم، فقط به عنوان یک یادداشت جانبی.

با اینها، فرآیند شما هر چه باشد، هر آنچه که برای شما و سازمان شما کار می کند، فرآیندها را مستند کنید. تک تک مراحل را یادداشت کنید من این کار را به دو دلیل انجام می دهم. اولین مورد برای این است که بدانم وقتی از این مرحله عبور می کنم یک قدم را از دست نمی دهم. خیلی وقت‌ها که برای چندمین میلیون بار یک پروسه را انجام داده‌ام، فقط به خاطر انسان بودنم از یک قدم می‌گذرم، از آن خسته می‌شوم و دیگر توجهی نمی‌کنم. اما اگر چک لیستی پیش رویم باشد، می توانم بررسی کنم و مطمئن شوم که آن را انجام نمی دهم. دلیل دیگر مقیاس پذیری است. اگر بتوانید این فرآیند را در نظر بگیرید و آن را به افراد بیشتری بسپارید تا همان فرآیندی را که شما انجام می‌دهید انجام دهند، در این صورت، این فرآیند مقیاس‌پذیر خواهد شد، درست است؟ شما در این فرآیند توان عملیاتی بیشتری خواهید داشت. من متوجه شدم که این کار در اینجا بسیار موفق است و به خصوص زمانی که در گذشته کار سئو با مشتریان انجام می دادم. اگر این موضوع را به سایر افرادی که برای شرکت کار می‌کنند و کارهای مشابهی انجام می‌دهند واگذار کنم، می‌توانیم با حداقل تلاش افراد درگیر، میزان تأثیری را که می‌گیریم به حداکثر برسانیم. بنابراین، فوق العاده است.

این تمام زمانی است که امروز دارم. من مشتاقانه منتظر شنیدن همه نظرات شما در زیر هستم. متشکرم. هفته آینده می بینمت. خداحافظ. رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

دنی را در توییتر دنبال کنید! حتی بیشتر به نفع شماست، SEOmoz را دنبال کنید! از طرف دیگر، شما همیشه می توانید مرا دنبال کنید، هارون.

اگر نکته یا توصیه ای دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم آن را در نظرات زیر بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید!

توسط bazaksara