معرفی برند و محصولات کلینیک

شرکت کلینیک یک برند آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ توسط اولین هانسر لادر زیر نظر استی لادر تاسیس شد. این برند به عنوان اولین شرکتی محسوب می‌شود که محصولات خود را زیر نظر دراماتولوژیست‌ها و با پشتوانه علمی تولید کرد. کلینیک دید جدیدی در صنعت زیبایی به وجود آورد و سلامت پوستی را با داشتن روتین پوستی مناسب با توجه به انواع پوست مورد تاکید قرار داد. محصولات کلینیک از ابتدا تا به الان مورد تست‌های آلرژیکی گوناگونی قرار گرفته‌اند و بدون هیچ گونه محرک حساسیتی و رایحه تولید می‌شوند. شرکت آمریکایی کلینیک از سال ۲۰۲۰ تا به حال امیلیا کلارک (بازیگر معروف سریال بازی تاج و تخت) را به عنوان سفیر خود برگزیده است.

تاریخچه برند کلینیک

کلینیک اولین برندی است که با همکاری و زیر نظر درماتولووژیست‌ها و با ایده‌ی داشتن پوستی بهتر ساخته شد. اولین هاسنر در سال ۱۹۳۶ در خانواده‌ای یهودی در وین به دنیا آمد. وقتی هیتلر و ارتش نازی در سال ۱۹۳۸ اتریش را اشغال کردند خانواده‌ی هاسنر با خزانه‌ی نقره‌ای که داشتند موفق به دریافت ویزای بلژیک شدند و مدتی بعد هم از آنجا به انگلستان رفتند. در انگلستان اولین را از مادرش جدا کردند. مادر را به اردوگاه کار اجباری فرستادند و کودک را در مهد کودک نگاه داشتند. در سال ۱۹۴۰ خانواده هاسنر موفق شد از انگلستان به نیویورک برود.

در نیویورک اولین در دانشگاه شهر نیویورک در رشته روانشناسی و مردم شناسی شروع به تحصیل کرد. جایی که با لئونارد لادر ملاقات کرد و آینده‌ی او رقم خورد. اولین هانسر و لئونارد لادر در سال ۱۹۵۸ ازدواج کردند. اولین بعد از چند سال تدریس در مدرسه‌ای عمومی تصمیم گرفت با شوهرش همراهی کند و در شرکت مادر شوهرش یعنی استی لادر بزرگ شروع به کار کند. استی لادر که اکنون صاحب دو شرکت کلینیک و مک است و سهام عمده‌ای از شرکت اوردینری را نیز در اختیار دارد، در آن زمان تنها شش محصول می‌فروخت و توسط خود استی لادر اداره می‌شد.

اولین لادر بعدا به عنوان معاون ارشد شرکت استی لادر ایفای نقش کرد و همچنین در انستتیویی مربوط به درمان و تحقیق مربوط به سرطان شروع به فعالیت کرد. در سال ۱۹۵۵ در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز از اولین به عنوان زنی بی‌عیب و نقص و سازمان دهنده تمجید شد. در حال حاضر اولین لادر را به عنوان یکی از مبدعان «ربان صورتی» که سمبل سرطان سینه است می‌شناسند.

 

در سال ۱۹۶۷، در مجله ووگ آمریکا مقاله‌ای با نام «آیا پوست خوب به دست‌ آوردنی است؟» منتشر شد. این مقاله توسط کارول فیلیپس و نورمن اورنتریچ نوشته شده بود و مضمونش درباره‌ی اهمیت روتین پوستی و مراقبت از پوست بود. اولین لادر این مقاله‌ی چاپ شده در مجله را خواند و توجه استی لادر را نیز به آن جلب کرد. این دو زن که خود نیز در حوزه‌ی صنعت زیبایی کار می‌کردند بعد از مکالمه‌ای طولانی و رد و بدل کردن انبوهی از ایده‌ها با یک نتیجه‌ی قطعی بحث را تمام کردند. ایده این بود: ساخت برند کلینیک. شرکتی که با توجه به علم درماتولوژی و تازه‌های علمی مربوط به پوست محصولاتی را به بازار عرضه کند تا مردم با استفاده‌ی مرتب و روزانه از آنها بتوانند به سلامت پوستی دست پیدا کنند.

اولین در این راستا در اولین قدم سراغ همان دو نفر رفت. کارول فلیپس و نورمن اورنتریچ هر دو به عنوان اولین نفرات این شرکت استخدام شدند و به ایجاد شدن این برند کمک کردند. در سال ۱۹۶۸، کلینیک به عنوان پیشرو، اولین خط محصولات تست شده‌ی آلرژیکی در دنیا را با ۱۱۷ محصول به جهانیان معرفی کرد.

کلینیک به عنوان سومین برند زیر نظر استی لادر، بعد از خود استی لادر و آرامیس شروع به کار کرده بود. اولین لادر، عروس خانواده‌ی ثروتمند لادر، مدیر اجرایی شرکت استی لادر، کلینیک را تاسیس کرد و خود به عنوان مدیر آموزشی این شرکت شروع به فعالیت کرد و خط تولید محصولات را گسترش داد. اولین لادر اولین کسی است که «کت سفید» آیکونیک شرکت کلینیک را، که امروزه فروشنده‌های این فروشگاه در سراسر دنیا به تن دارند، پوشید.

محصولات کلینیک اصل

چرا محصولات کلینیک اصل از بقیه رقبای خود متمایز هستند؟

اما دقیقا چه چیزی باعث شد که کلینیک اندازه‌ای که امروزه هست یعنی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا شود؟‌ اگر کلینیک را به عنوان یکی از بهترین برندهایی که در آن زمان فعالیت داشتند در نظر بگیریم و محصولات این شرکت را به عنوان بهترین محصولات موجود در حوزه‌ی مراقبت از پوست و صنعت زیبایی بدانیم هنوز یک شکاف وجود دارد. در آن زمان هنوز هیچ روتین پوستی و هیچ گونه راهنمای مراقبت از پوستی که پوست واقعا به آن نیاز داشته باشد ارائه نشده بود. مصرف کنندگان دقیقا نمی‌دانستند چه می‌خواهند و باید چه کاری انجام دهند. آنها در نهایت پوستی بدون چین و چروک و خوشگل و درخشان می‌خواستند و دقیقا از پارامتر‌های سلامت پوستی، آنگونه که امروزه مردم خبر دارند، آگاه نبودند. اولین لادر متوجه این شکاف شد و آن را ترمیم کرد.

کلینیک که با هدف مراقبت علمی از پوست پا به میدان گذاشته بود، ساخته نشده بود که در بازی بین شرکت‌های موجود برنده شود. کلینیک ساخته شده بود که بازی را تغییر دهد. این شرکت زیر نظر اولین لادر با همکاری فیلیپس و اورنتریچ و آزمایش‌های فراوان راه حلی برای مردم ساختند. راه حل کیلینک حدودا همان چیزی بود که امروزه همه‌ی ما از آن استفاده می‌کنیم.

یک مراقبت از پوست کاملا علمی با یک روال سه مرحله ای‌: پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی

کلینیک از این فراتر رفت و برای هر نوع پوست محصولات منحصر به فرد در این سه بخش فراهم آورد که برای دست‌یابی به نتیجه‌ی خاصی طراحی و تولید شده بودند. کلینیک زاویه‌ی دید جدیدی از زیبایی در صنعت زیبایی به وجود آورد و آن سلامت پوست با استفاده از راهکارهای علمی بود. کلینیک استاندارد جدیدی برای محافظت و مراقبت از پوست‌های حساس و مستعد آلرژی ارائه داد. کاری که هیچ برند دیگری تا آن زمان انجام نداده بود و در فکر انجام دادنش هم نبود. کلینیک سعی کرد رایحه‌ها، آلرژن‌ها، مواد و محرک‌های احتمالی را به حداقل برساند و محصولاتی تولید کند که بدون عطر هستند و از لحاظ آلرژیکی تست شده‌اند. کاری که آن را تا امروز نیز ادامه داده است.

 

دسته بندی محصولات Clinique 

امروزه برند کلینیک موفق شده بیشتر از شش میلیون آزمایش مربوط به آلرژی انجام دهد. پیگیری این روند باعث شده برند کلینیک پایگاه داده‌ای عظیمی در علم آلرژی به دست آورد. شیمی‌‌دان‌های شرکت کلینیک به طور پیوسته با انجام آزمایش‌ها داده‌های این پایگاه را گسترش می‌دهند در حدی که کلینیک عبارتی جدید در این علم به وجود آورده است: Clinique Allergy Science. و این باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت بدون اینکه نگران حساسیت پوستی باشید از محصولات این شرکت استفاده کنید. در ادامه با دسته بندی محصولات Clinique اورجینال بیشتر آشنا می‌شوید.

 

  • آبرسان‌‌، مرطوب کننده و کرم صورت

۲۲میلیون زن از سراسر جهان از مرطوب کننده‌های کلینیک استفاده می‌کنند! چرا که کلینیک به شما کمک می‌کند بهترین محصولات را برای نوع پوستتان و نگرانی‌های پوستی‌تان داشته باشید و آنها را در روتین پوستی خود قرار دهید. در ادامه با یکی از پرفروش‌ترین کرم های کلینیک آشنا می‌شوید.

محصولی یافت نشد.

 

  • سرم های کلینیک

سرم‌های صورت کلینیک همگی دارای ترکیباتی فعال با غلظت کنترل شده هستند که به سرعت در پوست نفوذ کرده و تفاوتی قابل مشاهده ایجاد می‌کنند. کلینیک از برند‌هایی‌ست که بهترین فرمول‌های مراقبت پوستی را در اختیار دارد. پر فروش‌ترین محصولات این دسته عبارتند از:‌  «کلینیک اسمارت» (Clinique Smart Custom Serum) یک سرم جلوگیری از پیری پوست، که هدفش بهبود چین و چروک‌های سطحی و ترمیم بافت پوسیتی است. یا اگر دوست دارید خاصیت درمانی سرم‌تان افزایش پیدا کند می‌توانید از «کلینیک فرش پرسد» (Clinique Fresh Pressed Daily Booster) استفاده کنید که غنی از ویتامین C است که ظاهر پوست را به خوبی ترمیم می‌کند و علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد.

محصولی یافت نشد.

 

  • انواع شوینده کلینیک

کلینیک به تک تک مرحله‌های داشتن پوستی سلامت و زیبا اهمیت می‌دهد. کلینیک دارای پاک کننده‌ها، شوینده‌ها و صابون‌های صورت مختلفی است که برای پوست های خشک و چرب و همچنین پوست‌های مختلط، پوست‌های حساس یا پوست‌های مستعد آکنه و لک ساخته شده‌اند. همچنین این برند از فرمول‌های پاک کننده ضد خشکی پوست استفاده می‌کند و برای شما تمیزترین پوست را به ارمغان می‌آورد. روتین پوستی خود را با انتخاب بهترین پاک‌کننده‌ها شروع کنید.

 

  • اسکراب صورت و لایه بردار کلینیک

لایه برداری مرحله‌ای ضروری برای ایجاد پوستی شفاف، صاف و شاداب است. لایه برداری روزانه باعث از بین بردن لایه‌های کهنه و مرده‌ی سطح پوست می‌شود و منافذ پوستی را باز می‌کند. لایه براداری باعث ایجاد تغییر در ناهمواری‌های بافتی و رنگی پوست می‌شود و به شما اجازه می‌دهد پوستی جوان و درخشان را تجربه کنید. لایه برداری یکی از سنت‌های برند کلینیک حساب می‌شود و از ابتدا جزء سه مرحله اصلی پیشنهادی کلینیک بوده است. برای همین می‌توانید مطمئن باشید که در اینجا مجموعه‌ای بسیار حساب شده و کامل را پیش‌‌ رویتان دارید و می‌توانید لایه بردار مورد نیاز خود را چه برای پوست‌های خشک یا چرب و مختلط، یا مناسب برای مشکلات مختلف و متعدد پیدا کنید. لایه برداری مرحله‌ای مهم برای نتیجه‌گیری از روال درمان پوستی است.

محصولی یافت نشد.

 

کلینیک پیشنهاد می‌دهد که حتما روتینی برای مراقبت از بدن خود داشته باشید. انواع کرم و لوسیون بدن کلینیک رطوبت و سلامت مورد نیاز پوستتان را تامین کنید. از «کره بدن راحتی عمیق» (Deep Comfort Body Butter) یک محصول پروفروش شرکت کلینیک که غنی از مواد مغزی است و پوست خشک را مرطوب و نرم می‌کند یا از محصول دیگر این مجموعه «کرم دست و پوست راحتی عمیق» (Deep Comfort Hand and Cuticle) برای یک آبرسانی و آرامش پوستی دوازده ساعته  استفاده کنید.

محصولی یافت نشد.

 

  • کرم ضدآفتاب کلینیک

در برابر پیر شدن پوست و اشعه‌های مضر خورشید به عنوان مهمترین عامل پیری پوست از خودتان محافظت کنید.

مزایا و لزوم استفاده از ضد آفتاب نیازی به توضیح ندارد. اگر دنبال یک ضد آفتاب عالی از این شرکت هستید به شما پرفروش‌ترین و بهترین ضدآفتاب‌های مخصوص صورت و بدن را معرفی می‌کنیم. کرم ضد آفتاب کلینیک علاوه بر اینکه از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند می‌تواند منجر به از بین بردن چین و چروک‌ها شود و جلوی پیری زودرس پوست را بگیرد.

محصولی یافت نشد.

 

  • محصولات آرایشی کلینیک

برند کلینیک در زمینه محصولات آرایشی نیز تخصص دارد و انواعی از ریمل، بالم لب، رژلب و سایر محصولات را تولید می‌کند. از جمله محبوب ترین محصولات آرایشی Clinique می‌توان به بالم لب بلک هانی و ریمل High Impact اشاره کرد.

بهترین لوازم آرایشی کلینیک

 

 

مجموعه‌های کلینیک

مجموعه‌های کلینیک در خانواده‌هایی دسته بندی می‌شوند که در راستای یک هدف کنار یکدیگر جمع و دسته‌بندی شده‌اند و عموما اجزای این مجموعه از ترکیباتی پایه برخوردارند که در بافت‌ها و فرمولاسیون‌هایی متفاوت با عناصری دیگر برای تقویت و ارائه هدفی تخصصی‌تر ترکیب می‌شوند.

 

خانواده‌ی Clinique Smart Family

به طور کلی این خانواده تشکیل شده از محصولاتی که با هدف پیشگیری و درمان خط‌ها و چین و چروک‌های کنار هم قرار گرفته‌اند و برای انواع پوست‌ها با انواع تناژ‌های رنگی مناسب هستند. این محصولات در دو دسته مختلف، مناسب برای روتین روزانه و شبانه تقسیم می‌شوند و هرکدام کارکرد خاصی برای ناحیه‌های پوستی متفاوت دارند اما همگی این محصولات با عمل تغزیه رسانی صحیح به پوست باعث ایجاد پوستی مستحکم، صاف، جوان و با چین و چروک کمتر می‌شوند. در ترکیبات اصلی این محصولات از اسید هیالورونیک‌ و مجموعه‌ای از پپیتاید‌ها که در بعضی با مواد‌های مغزی دیگری مثل کره‌ی شی یا رتینویدها به کار برده شده است.

 

خانواده‌ی  Clinique Moisture Surge

در سال ۱۹۸۸ وقتی اولین نسخه‌ی آبرسان این خانواده تولید شد کسی فکر نمی‌کرد این محصول تبدیل به چیزی شود که امروزه هست. اما مدت زمان زیادی لازم نبود تا این محصول اولیه خودش را در صنعت زیبایی نشان دهد. از همان سال‌های ابتدایی به خاطر باقت ژلی – کرمی سبک وزن که از همان ابتدای استفاده حس خوبی به پوست می‌داد به سرعت در بین مشتریان محبوب شد و به عنوان محصولی باستانی و اولیه در فرهنگ آبرسانی به پوست تبدیل شد.

اما Moisture surge  حالا گسترش یافته و تبدیل به خانواده‌ای کامل شده. این خانواده امروزه از چهار جزء اصلی با قدرت‌هایی متفاوت و پنج جزء فرعی تشکیل شده است. ترکیب اصلی و سری این خانواده عملکرد هیالورونیک اسید و آلوئه ورای تخمیر شده در کنار یکدیگر است که آبرسانی عمیق و ماندگاری را به پوست ارائه می‌دهند.  چهار جزء اصلی آبرسانی با ساعات و به اشکال متفاوتی را پیشنهاد می‌دهند و پنج جزء دیگر آبرسان‌هایی با کارکردهایی مخصوص و برای ناحیه‌های مختلف پوستی دسته‌بندی شده‌اند. در ترکیبات این خانواده عموما از هیالورونیک اسید‌ها، ویتامین E، ویتامین C و عصاره‌ی آلوئه ورا استفاده شده که با فرمولاسیون‌ها و بافت‌های متفاوتی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

سری آبرسان مویسچر سرج کلینیک

خانواده‌ی  Take The Day Off

اعضای این خانواده محصولاتی هستند که در راستای پاکسازی ناحیه‌های مختلف پوستی و آرایش، با فرمولاسیون و بافت‌هایی متفاوت در کنار هم قرار گرفته اند. همگی این محصولات برای انواع پوست‌ها از خیلی خشک تا خیلی چرب در نظر گرفته شده‌اند.

 

خانواده‌ی Dramatically Different

این خانواده در بخش مراقبتی متشکل از چهار آبرسان است که با تغذیه و آبرسانی به پوست باعث ترمیم بافت پوستی و به وجود آمدن جلوه‌ای صاف‌ و درخشان می‌شوند و در بخش آرایشی یک آبرسان ژلی رنگی و یک رژ لب.

آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

خانوا‌ده‌ی All About Eyes

همانطور که از اسم این مجموعه پیداست، این خانواده برای مراقبت ناحیه چشم‌ها تشکیل شده که در راستای از بین بردن پف، حلقه‌های تیره زیر چشم و تیرگی‌ پوستی ناحیه چشم‌ها عمل می‌کنند و برای تمامی پوست‌ها مناسب می‌باشند.

محصولی یافت نشد.

 

«کلینیک برای مردان» Clinique For Men

اکثر مردان یا استفاده از مواد آرایشی – مراقبتی را دوست ندارند یا از میزان اهمیت آن آگاه نیستند و به همین دلیل در برنامه‌ی روزانه‌ی خود وقتی برای انجام روتین پوستی در نظر نمی‌گیرند. شرکت کلینیک برای تشویق به تصمیم‌گیری برای شروع فعالیت‌های پوستی مجموعه‌ای ساده و کار‌آمد در نظر گرفته تا مردان که عموما با لوازم مراقبت پوستی آشنایی ندارند بتوانند به راحتی از میان این محصولات که نام‌هایی بسیار ساده و مستقیمی دارند، یا چند منظوره هستند و از طولانی شدن روتین پوستی جلوگیری می‌کنند، هر آنچه را که مورد نیازشان است انتخاب کنند.

محصولات مردانه کلینیک

جوایز و افتخارات کلینیک

افتخارات برند کلینیک اگر به خاطر کیفیت محصولاتش غیر قابل شمارش نباشد حتما به خاطر قدمتش هست. از سال ۱۹۸۸ که اولین محصول موج رطوبت ساخته‌ شد تا به حال، این خانواده شماره یک پرچمداران شرکت کلینیک است و در کنار آنها می‌توان محصولات خانواده‌ی اسمارت و تیک د دی آف را دید که جوایز زیادی را کسب کرده‌اند. البته این فقط در بخش مراقبت پوستی است. در بخش لوازم آرایشی نیز شرکت کلینیک تا به حال قادر به دریافت جوایز مهمی بوده که در این بخش ‌سعی می‌کنیم گوشه‌ای از افتخارات این برند را از سال ۲۰۱۸ به بعد به شما معرفی کنیم.

خرید بهترین محصولات کلینیک اورجینال

بهترین ماسک پاک کننده صورت: بالم پاک کننده Take The Day Off کلینیک

الور یک مجله آمریکایی زنانه است که در سال ۱۹۹۱توسط لیندا ولز تاسیس شده است و از سال ۲۰۱۵ میشل لی جایگزین او شده است. این مجله ماهانه در نیویورک منتشر می‌شود و در شماره اکتبر خود هرساله جوایزی را که در صنعت زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند رابه بهترین محصولات هر بخش اهدا می‌کند و آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد.

بالم پاک کننده صورت تیک د دی آف شرکت کلینیک به راحتی یک اشاره تمام آرایش‌هایی که ماندگاری بالایی روی پوست دارند را پاک می‌کند. این محصول، پاک کننده شماره یک شرکت کلینیک محسوب می‌شود. این بالم که بافتی ابریشمی و بسیار سبک وزن دارد تمامی آرایش‌های روی صورت، آرایش جشم، صورت و ضد آفتاب و عوامل مضر روزنه‌ی نشسته بر پوست را به راحتی و بدون ایجاد خشکی در پوست پاک می‌کند و باعث می‌شود آرام آرام پوست جوانتری را تجربه کنید. از برگ برنده‌های این محصول نسبت به رقبا می‌توان به این اشاره کرد که یک محصول وگن که از لحاظ تحریک حساسیت پوستی کاملا تست شده و بی رایحه‌ی مصنوعی می‌باشد.

 

 

بهترین ریمل: ریمل جاذبه صفر های ایمپکت کلینیک

اسم این محصول بی دلیل نیست: ریمل ضد جاذبه شرکت کلینیک به مدت ۲۴ ساعت مژه‌های شما را بلند، منحنی و رو به بالا نگه می‌دارد. این محصول از فرمولاسیون ژل بدون وزن با پلیمر‌های منعطف استفاده می‌کند که علاوه بر ماندگاری و سبکی مژه‌ها را تمام روز شفاف و براق‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهد و نه با بارش باران خراب می‌شود، نه با گرما و رطوبت، نه با اشک و عرق اما به وقتی می‌خواهید پاکش کنید به راحتی با گرمای آب پاک می‌شود و نیازی به استفاده از پاک کننده‌های مخصوص چشم ندارد. مانند همه‌ی محصولات کلینیک این ریمل زیر نظر متخصصان پوستی و چشم پزشکی تولید شده و هیچ گونه ضرر و تحریک حساسیتی را برای مصرف کنندگان به همراه ندارد.

 

بهترین آبرسان: کرم آبرسان  ۱۰۰ ساعته‌ی آبرسانی خودکار موج رطوبت (Moisture Surge)

در واقع این آبرسان قبلا کارکردی ۷۲ ساعته داشته و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ نیز با این نام جوایزی دریافت کرده، اما در سال ۲۰۲۱ این آبرسان به روز رسانی شد و شرکت کلینیک میزان ماندگاری و تاثیرگذاری‌اش را تا ۱۰۰ ساعت مداوم افزایش داد. این محصول کلینیک با فرمولاسیون و ترکیباتی پیشرفته تولید شده که دو منبع رطوبتی را به همراه هم به کار گرفته:‌ مجموعه‌ای از هیالورونیک اسیدها + آلوئه ورای تخمیر شده. این دو ماده به صورتی عمیق به پوست آبرسانی می‌کنند و این رطوبت را به صورت پایدار نگه داشته و در پوست حفظ می‌کنند. علاوه بر این تکنولوژی آبرسانی خودکار کلینیک باعث می‌شود به مرور زمان پوست در عمل آبرسانی خودکار و طبیعی تقویت شود و از سلامتی و طراوتی کامل‌تر بهره‌مند شود. همچنین ویتامین‌های E  و C استفاده شده در ترکیبات این محصول در مقابل خشک کننده‌های روزانه‌ی پوست لایه‌ای محافظ ایجاد می‌کنند. آبرسان ۱۰۰ ساعته‌ی کلینیک بزرگ‌ترین پرچمدار شرکت کلینیک محسوب می‌شود و تا به حال بارهای قله‌های افتخارات آبرسانی را فتح کرده است و یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی از پوست به شمار می‌آید.

 

بهترین کرم پودر: کرم پودر کلینیک

جوایز زیبایی «استایلز» از بزرگ‌‌ترین و مهمترین جوایز است که با ر‌ای مصرف کنندگان به خلاقانه‌ترین و هیجان انگیزترین محصولات موجود در بازار اهدا می‌شود و آنها را به رسمیت می‌شناسد و برای آنها جشن می‌گیرد. این جایزه کاملا مردمی است: مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی برنده است.

کرم پودر درخشش از خانواده‌ ایون بتر یک فوندانسیون مایع است که روی پوست لایه‌ای شفاف تا متوسط ایجاد، و آن را تا ۲۴ ساعت حفظ می‌کند. این فوندانسیون به لطف رنگدانه‌های روشن کننده، فورا و استفاده از ویتامین c، به مرور و با ترمیم بافت پوستی شفاف با ظاهری درخشنده ایجاد می‌کنند. این فوندانسیون لایت و سبک با SPF 15 خاصیت یک ضد آفتاب را دارد تا به تنهایی و بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، خیالتان راحت باشد که سپری برای محافظت از پوست خود در مقابل خورشید را در دست دارید.

source

توسط bazaksara.ir