6 نکته برای آرایش پوست بالغ، از هنرمندان بالای 40 سال

با افزایش سن، شاداب کردن روتین مراقبت از پوست ضروری است، و همین امر در مورد یادگیری نکات آرایشی مناسب برای پوست بالغ نیز صدق می کند. از این گذشته، چهره شما یک بوم نقاشی است که همیشه در حال تکامل است. من با چهار آرایشگر باتجربه بالای 40 سال تماس گرفتم که این را به خوبی می‌دانند، و آنها تکنیک‌های برتر و تعویض محصولات خود را به اشتراک گذاشتند تا به آرایش شما کمک کنند تا ظاهری تازه و ماندگار داشته باشید.

سایت عشق آرایش

نکته برای آرایش پوست بالغ، از هنرمندان بالای 40 سال

6 نکته برای آرایش پوست بالغ، از هنرمندان بالای 40

آماده سازی پوست ضروری است

همه کارشناسانی که با آنها مشورت کردم گفتند که کمتر در مورد آرایش بیشتر است، بنابراین باید بر آمادگی پوست خود تأکید کنید تا مطمئن شوید که پایه ای که با آن شروع کرده اید درخشان و سالم به نظر می رسد. رز ماری سویفت ، آرایشگر و بنیانگذار RMS Beauty می گوید : «راز آرایش زیبا پوست زیبا و سالم است. او ادامه می دهد: «پوست هیدراته سالم تر از پوست خشک به نظر می رسد. هنگامی که پوست شما هیدراته است، چین و چروک های شما نیز کمتر برجسته می شوند. به همین دلیل است که روتین آرایش شما باید با مراقبت از پوست شروع شود .

از محصولات با پوشش کامل پوست خودداری کنید

سوئیفت می‌گوید: «مردم اغلب فکر می‌کنند که با افزایش سن باید آرایش بیشتری داشته باشند، اما برعکس است. اگر بیش از حد فونداسیون بزنید، باعث ایجاد خطوط و چین و چروک می شود و این باعث پیری ظاهر شما بیشتر از زمانی می شود که اصلاً چیزی نزدید.

جینین لوبل ، آرایشگر مشهور و بنیانگذار Neen ، توصیه می‌کند که یک کرم پودر کاملاً پوشاننده را با یک مرطوب‌کننده مایع و رنگی تعویض کنید. این به شما پوشش طبیعی بیشتری می دهد. هدف این است که پوست خود را شبیه پوست نگه دارید.

جنی پتینکین ، هنرمند آرایش و موسس برند زیبایی، می‌گوید رویکرد سبک برای کانسیلر نیز بهترین است. او پیشنهاد می‌کند از کانسیلرهای مات یا پوشاننده کامل برای زیر چشم خودداری کنید ، زیرا می‌تواند در نهایت خشک به نظر برسد، و فقط در جایی که به آن نیاز دارید، از کانسیلر شفاف استفاده کنید.

سوئیفت با این موضوع موافق است و می‌افزاید: «از کانسیلر تا انتهای گونه خود استفاده نکنید. آن را فقط در جایی که تغییر رنگ است اعمال کنید.

به جای پودر از محصولات کرم استفاده کنید

از آنجایی که خشکی یک نگرانی رایج برای پوست های بالغ است، هنرمندان آرایش می گویند فرمول های مبتنی بر کرم راه حلی خوب است. خواه برای رژگونه، هایلایتر، برنز کننده یا حتی سایه چشم باشد، فرمول کرم به محو شدن و استتار هر بافتی کمک می کند. سویفت می گوید: «همیشه محصولات مرطوب کننده و کرمی را انتخاب کنید. پوست شما با افزایش سن خشک‌تر می‌شود، بنابراین به هیدراتاسیون اضافی نیاز دارید.

از آنجا که فرمول های کرم اغلب با نرم کننده هایی (مانند کره شی، روغن کرچک و روغن جوجوبا) ساخته می شوند که در پوست ذوب می شوند، ترکیب یکدست تری ایجاد می کنند. از طرف دیگر، پودرها فقط روی پوست قرار می گیرند.

از یک لب پررنگ نترسید

یکی از حوزه هایی که میکاپ آرتیست ها می گویند نباید در آن کوتاهی کرد، لب ها هستند. اینگلسیس می‌گوید زمانی که می‌خواهد احساس «آرایش» کند، لب‌های قرمز رنگ، مورد علاقه‌اش است. سوئیفت همچنین به داشتن لب قرمز معروف است و لوبل دوست دارد آن را با صورتی تند ترکیب کند. اما حتی اگر نمی‌خواهید پررنگ و روشن باشید، برخی از رنگ‌ها روی لب‌ها راهی سریع برای وارد کردن زندگی به آرایش شما است.

پتینکین می‌گوید: «من ترجیح می‌دهم کمی رنگ بیشتر به لب‌های مشتریان پیرم اضافه کنم، زیرا رنگ طبیعی لب‌های ما می‌تواند به مرور زمان محو شود و ما را کدر و شسته به نظر برساند. و از آنجایی که لب‌های ما به مرور زمان نازک‌تر به نظر می‌رسند، کمی درخشش باعث می‌شود که آنها مرطوب‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند.

برای آرایشی بی‌خطر، هنرمندان استفاده از محصول دوتایی لب و گونه را توصیه می‌کنند. این یک جلوه تک رنگ و منسجم ایجاد می کند که رسیدن به آن چند دقیقه طول می کشد.

به راحتی خط چشم را انتخاب کنید

یک خط چشم گربه ای کلاسیک یا آستر پررنگ با افزایش سن می تواند خیلی خشن به نظر برسد. در عوض، هنرمندان آرایش می‌گویند که رویکرد مینیمال و سایه‌های ملایم‌تر را انتخاب کنید. اینگلسیس می گوید به جای مشکی، قهوه ای یا خاکستری را امتحان کنید، در حالی که پتینکین عاشق رنگ دریایی است.

پتینکین همچنین پیشنهاد می‌کند که روش تنگ کردن را امتحان کنید، به این معنی که فقط خط چشم را روی خط آبی داخلی چشم، در پایه مژه‌ها بکشید. او می‌گوید: «بر خلاف خط چشم معمولی، این خط چشم چیز ارزشمندی روی پلک‌های شما نمی‌گیرد. “این کمک می کند تا فرم چشم های شما مشخص شود، پایه مژه های شما پرتر به نظر برسد و یک رنگ سرمه ای باعث می شود که سفیدی چشم شما واقعاً درخشان شود.”

یک ترفند ساده دیگر برای درشت تر و بیدارتر نشان دادن چشمانتان؟ مژه های خود را فر کنید. هنگامی که مژه های شما فر می شوند، نور بیشتری به چشم ها می رسد تا آنها را بزرگتر و درخشان تر نشان دهد. علاوه بر این، مژه‌هایی که به هم می‌پیوندند به استتار تغییرات مرتبط با افزایش سن، مانند نازک شدن یا افتادگی، کمک می‌کنند. 

 

source

توسط bazaksara.ir