نقش جدید مارگو رابی، جایگزینی برای نیکول کیدمن و برد پیت. می توان شک کرد که باربی طعم گران قیمتی دارد. لباسهای مجلسی و لباسهای فضایی که در کمد خانه رویایی قرار گرفتهاند، نکات قابلتوجهی بودند، اما برند لوکس فرانسوی شانل با نام بردن از باربی بهعنوان آخرین چهره از عطر شماره 5 خود،این سوء ظن را تأیید کرد.
سایت عشق آرایش
یک رابی باردار این هفته در اولین نمایش My Old Ass در لس آنجلس با لباسی خاکستری و کت و شلوار ظاهر شد.
مارگو رابی چهره جدید Chanel No.5 است. (سمت راست) مگان پارک، میزی استلا و رابی باردار در روز دوشنبه به اولین نمایش My Old Ass در لس آنجلس میرسند.
رابی که از سال 2018 سفیر مد Chanel است، در بیانیه مطبوعاتی این برند فرانسوی میگوید: «فکر میکنم Chanel No.5 یکی از نمادینترین عطرهای جهان است. “این باورنکردنی است که بخشی از آن باشید.”
رابی پس از نیکول کیدمن که در سال 2004 در یک تبلیغ تلویزیونی برای این عطر توسط باز لورمن کارگردان الویس و مولن روژ ظاهر شد، دومین استرالیایی است که این عطر را نمایندگی می کند. این تبلیغ در کتاب رکوردهای گینس به عنوان گرانترین تبلیغاتی که تا به حال ساخته شده است، با قیمت 49 میلیون دلار گزارش شده است و کیدمن ظاهراً 5.5 میلیون دلار برای این ویژگی چهار دقیقهای پرداخت کرده است.
در سال 2014، برد پیت اولین مردی بود که چهره این عطر شد. به گفته منابع صنعتی، پیت 10.4 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است که هزینه تبلیغات آن 25 میلیون دلار گزارش شده است.
به نظر می رسد رابی نقش همبازی بابلی خود را به عنوان پین آپ عطر فراموش کرده است و بر زنانی مانند کاترین دنوو، علی مک گراو از Love Story ، لیلی رز دپ و ماریون کوتیار تمرکز دارد که در کمپین های قبلی بازی کرده اند.
او میگوید: « بسیار چشمگیری از زنان وجود دارد که در طول سالها با این عطر در ارتباط بودهاند. من بسیار مفتخرم که به این لیست طولانی از استعدادهای باورنکردنی پیوستم.
مرلین مونرو که در تبلیغات سال 2013 از طریق تصاویر قدیمی این عطر ظاهر شد، به مصاحبهکنندگان میگفت که این عطر لباس خواب اوست.
«از من سؤال می پرسند. فقط یک مثال: “در رختخواب چه می پوشی؟ تاپ پیژامه؟ ته لباس خواب ؟
“بنابراین من گفتم “شنل شماره 5” زیرا این حقیقت است. و با این حال، من نمی خواهم بگویم “برهنه”.
نیکول کیدمن و برد پیت در کمپین های تبلیغاتی به عنوان چهره Chanel No.5.
عطر شماره 5 که توسط ارنست بوکس در سال 1921 برای کوکو شانل خلق شد، اولین عطر طراح فرانسوی بود. وقتی بوکس نمونههایی را برای بازرسی شنل ارائه کرد، نمونهای را انتخاب کرد که شماره 5 داشت.
بر اساس کتاب « خواب با دشمن» نویسنده هال وان در سال 2011، شانل از این عطر برای بازسازی تصویر خود به عنوان یک شریک مشکوک در پایان جنگ جهانی دوم استفاده کرد . چند روز پس از خروج آخرین سربازان آلمانی از پاریس، شانل عجله کرد تا بطریهای شانل شماره 5 را به دستگاههای GI آمریکایی بدهد.
برای رابی، این قطره ای کمتر بحث برانگیز اما به همان اندازه معطر در اقیانوسی از دستاوردها است.
source