این روزها تمامی کسب‌وکارها برای رسیدن به موفقیت در فروش و ارتباط بهتر با مشتری‌های خود، به سراغ روش‌هایی برای تبلیغات خود می‌گردند. در این مسیر هر کدام از آن‌ها باید بتوانند روشی را انتخاب کنند که برایشان سودآور است و می‌توانند به این ترتیب به اهداف سازمانی خود برسند.

یکی از اصلی‌ترین راه‌های تبلیغات در دنیای امروز، ارسال اس ام اس های تبلیغاتی است. پیام‌هایی که صرفا به جهت تبلیغ کالا و یا خدماتی برای افراد ارسال می‌شوند و فروش و ارتباط بهتر با آن‌ها را در بر دارند. اصلی‌ترین ابزار ارسال پیامک، استفاده از پنل اس ام اس است.

پنل پیامکی یک نرم‌افزار تحت وب است که به کمک هر مرورگری می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید و برای مشتری‌های خود پیامک انبوه و تکی ارسال کنید.

یکی از ماژول‌هایی که در پنل اس ام اس بسیار پرکاربرد و اصلی است، پیامک انبوه است. به کمک این ارسال شما می‌توانید در عرض چند دقیقه برای تعداد شماره موبایل‌های زیادی به صورت یک دفعه اس ام اس بفرستید. در این نوشته سعی داریم درباره 10 روشی که در ارسال انبوه به شما کمک می‌کنند اشاره کنیم تا به این ترتیب مقایسه پیامک انبوه با سایر روش‌های تبلیغاتی را باهم بررسی کنیم.

اس ام اس مارکتینگ به سبک حرفه‌ای ها
اس ام اس مارکتینگ به سبک حرفه‌ای ها

اس ام اس مارکتینگ به سبک حرفه‌ای ها: 10 روش برتر برای ارسال پیامک انبوه

اگر می‌خواهید از ارسال انبوه برای ارتباط سریع‌تر با مشتری‌های خود استفاده کنید، بهتر است با روش‌های اصلی آن نیز آشنا باشید. روش‌هایی که بازدهی بالایی دارند، سازمان‌ها و کسب‌وکارها از این روش‌ها به صورت حرفه‌ای در بازاریابی پیامک استفاده می‌کنند و شما می‌توانید تاثیر آن را در فروش بیشتر سازمانی خود مشاهده کنید.

ارسال کدهای تخفیف

اصلی‌ترین زمان فروش برای هر کسب‌وکاری زمان‌هایی است که روی کالا و خدمات خود تخفیف می‌گذارد. با این کار هم می‌توان فروش بیشتری داشت و هم در زمان کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کرد. مثلا ممکن است شما در حال جابه‌جایی باشید و یا به هر دلیلی برخی از محصولات خود را در تخفیف‌های هفتگی قرار داده باشید. برای اینکه مشتری شما از این موضوع مطلع شود، برای تمامی آن‌ها یک پیامک انبوه ارسال کنید و آن‌ها را از این موضوع باخبر کنید. زیرا شما همیشه در تخفیف نیستید و اگر برای مشتری‌های خود پیامک خرید با تخفیف را ارسال نکنید، تقریبا کمتر کسی از آن باخبر می‌شود.

نمونه متن پیامک کد تخفیف:

hesam عزیز
چای رو دم کن، شیرینی با اسنپ فود
14000 تومان تخفیف ویژه اولین سفارش از شیرینی فروشی‌ها
کد تخفیف اختصاصی شما: SAT2QZ
مهلت استفاده: تا سه شنبه 24 فروردین
مشاهده شیرینی فروشی‌ها:
لینک سایت

ارسال پیامک‌های مناسبتی

تقویم ما پر از وقایع و اتفاقات خوبی است که بهانه مناسبی برای ارسال پیامک به مشتری هستند. برای مثال در ایام نوروز با ارسال پیامک انبوه، هم سال جدید را به مشتری‌های خود تبریک بگویید و هم آن‌ها را به خرید عیدانه با تخفیف دعوت کنید.

1 میلیون تخفیف شب عید
تو سایت «شب» با اولین رزرو اقامتگاه
کد: mru26s
فقط تا ساعت 23
shab.ir

همچنین ممکن است شما برای کسب‌وکار خود زمان‌هایی را به عنوان مناسبت خاص در نظر گرفته باشید. برای مثال سالروز تولد برند شما برایتان خیلی خاص است. با ارسال یک اس ام اس انبوه این روز خاص را با مشتری‌های خود تقسیم کنید و شیرینی این لحظه را با آن‌ها شریک شوید. مانند پیامک زیر:

هدیه تولد ۲۰ سالگی آسیاتک با ۲۰ سرویس یکساله رایگان برای ۲۰ نفر
به قید قرعه با خرید یا تمدید سرویس اینترنت آسیاتک
مدت محدود
B2n.ir/asiab18
۱۵۴۴

ارسال پیامک اطلاع‌رسانی

ممکن است زمان‌هایی فروشگاه و یا وب سایت شما از دسترس خارج شده باشد. در این زمان می‌توانید به کمک پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه، فورا و ضمن عذرخواهی به مشتری‌های خود اطلاع‌رسانی کنید.

ارسال اس ام اس افتتاحیه شعبه جدید

اگر به تازگی یک شعبه جدید افتتاح کرده‌اید، بهتر است این موضوع را به تمامی مشتری‌های خود نیز اطلاع دهید و از آن‌ها برای حضور در افتتاحیه خود دعوت کنید. با این کار شادی لحظات خود خود را برای آن‌ها نیز ثبت کرده‌اید.

اسلاید برگر
افتتاحيه شعبه هروی سنتر
۳٠%اعتبار باشگاه به مناسبت افتتاحیه
تا ۲۵ اسفند ماه فقط در شعبه هروی سنتر.
منتظرتونیم
instagram.com/slide.burger
لغو11

اطلاع‌رسانی فروش محصولات جدید
اطلاع‌رسانی فروش محصولات جدید

اطلاع‌رسانی فروش محصولات جدید

ممکن است شما در بازه‌های زمانی مختلف محصولات جدیدی به فروشگاه خود اضافه کرده باشید. با ارسال یک پیامک انبوه این موضوع را اطلاع‌رسانی کنید تا در همان لحظات نخستین فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

اطلاع‌رسانی ایونت و رویداد

تصور کنید شما صاحب یک کافی شاپ و یا فرهنگسرا هستید. طبیعی است زمان‌هایی در مجموعه شما برنامه‌هایی مانند سخنرانی و یا جشن امضا کتاب برگزار می‌شود. این موضوع را به مشتری‌های وفادار خود اطلاع دهید و از آن‌ها به صورت ویژه برای حضور در ایونت خود دعوت کنید.

ارسال خبرنامه پیامکی

اطلاعیه‌ها و اخبار برند شما برای مشتری‌هایتان جذاب است. پس با کسب اجازه از آن‌ها، این اخبار را به کمک ارسال انبوه برایشان ارسال کنید تا همیشه ارتباطی خوبی و موثر با آن‌ها داشته باشید.

ارسال پیامک موجود شدن محصول

وقتی یکی از محصولات شما پرطرفدار است و برای مدتی ناموجود شده، بسیاری از مشتری‌ها خواستار اطلاع از شارژ مجدد آن هستند. وقتی محصول خود را موجود کردید، یک پیامک انبوه برایشان ارسال کنید. حتی می‌توانید لینک مستقیم خرید محصول را نیز در متن اس ام اس خود قرار دهید.

ارسال پیامک تشکر از مشتری

وقتی مشتری از شما خرید می‌کند، می‌توانید با ارسال یک پیامک از خرید او قدردانی کنید تا حس خوبی از برند شما دریافت کند. با این کار شما به عنوان یک برند حرفه‌ای شناخته خواهید شد.

ارسال پیامک عذرخواهی از مشتری

مقایسه پیامک انبوه با سایر روش‌های تبلیغاتی
مقایسه پیامک انبوه با سایر روش‌های تبلیغاتی

ممکن است گاهی در کسب‌وکار شما اختلالی به وجود بیاید و نتوانید سفارشات را در زمان مشخص شده برای مشتری ارسال کنید. حتی ممکن است گاهی سایت شما از دسترس خارج شود. به عنوان یک برند وظیفه شناس این موضوع را با پیامک انبوه به همه مشتری‌های خود اطلاع دهید.

مقایسه پیامک انبوه با سایر روش‌های تبلیغاتی

حالا که درباره روش‌های استفاده از پیامک انبوه صحبت کردیم، بهتر است ببینیم این روش بازاریابی چه مزایایی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد.

ارزان و به صرفه

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هزینه زیادی روی دست کسب‌وکارها می‌گذارد. این درحالی است که شما با خرید یک پنل و شارژ آن به مقدار لازم، می‌توانید با مبلغ بسیار پایین‌تری تبلیغات خود را انجام دهید.

سرعت بالا در ارتباط

همه مردم روزانه گوشی موبایل خود را بارها چک می‌کنند. به همین دلیل وقتی اس ام اس های شما برایشان ارسال می‌شود، حتما به آن سرخواهند زد. درحالی که همه مردم ممکن است مرتب شبکه‌های اجتماعی را چک نکنند و از تبلیغات شما باخبر نشوند.

ارتباطی بدون نیاز به اینترنت

برای اینکه مشتری پیامک شما را دریافت کند، صرف آنتن داشتن کافی است. اما اگر بخواهید تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال کنید، همگی باید به اینترنت دسترسی داشته باشند. با اختلالی‌هایی که این روزها در شبکه نت وجود دارد، می‌توان نتیجه گرفت پیامک انبوه شما راحت‌تر به دست مشتری می‌رسد و دیده می‌شود.

خلاصه مطلب اینکه، برای ارسال پیامک انبوه راه‌های مختلفی پیش روی شماست. با استفاده از تمامی آن‌ها به فراخور نیازتان، ارتباط خوب و سریعی با مشتری‌ها برقرار کنید و تعامل خود با آن‌ها را افزایش دهید.

source

توسط bazaksara.ir