هدفون دی جی
اعتبار عکس
تاثیرات gettyFirst ماندگار هستند، به خصوص در یک مصاحبه شغلی ویدئویی که در آن تعامل اولیه صفحه به صفحه شما زمینه را برای کل مکالمه فراهم می کند. البته قبل از غوطه ور شدن در قلب مصاحبه، باید مقدماتی را انجام دهید. هنگامی که روز مصاحبه شما فرا می رسد، این گام های اساسی را برای اطمینان از شروع موفق خود بردارید.
تنظیم پیش از مصاحبه زودهنگام رسیدن تقویم خود را 30 دقیقه قبل از مصاحبه رایگان نگه دارید تا از عجله در آخرین لحظه جلوگیری کنید. این پنجره به شما این امکان را می دهد که هر گونه مشکل فنی را عیب یابی کنید، با پلتفرم ویدیو آشنا شوید و به حالت آرامش وارد شوید. مانند این تمرین آرام سریع محبوب از مربی استرس جردن فریدمن، خود را با تنفس عمیق متمرکز کنید و سه نکته کلیدی را که می خواهید به مصاحبه کننده منتقل کنید، به خود یادآوری کنید. سپس، به خود بگویید که می خواهید مصاحبه را انجام دهید!
بر رسانه مسلط شوید "استودیوی مجازی" شما باید گواهی بر حرفه ای بودن و مهارت های فنی شما باشد. یک پس‌زمینه نامناسب می‌تواند تصویر شما را کاهش دهد، بنابراین تنظیماتی را انتخاب کنید که اهمیت آن مناسبت را نشان دهد. از قانون یک سوم استفاده کنید تا خود را روی صفحه قرار دهید و مطمئن شوید که به درستی برای مصاحبه کننده خود قاب شده اید. تمرین نگاه کردن مستقیم به دوربین برای شبیه سازی تماس چشمی، که ارتباط و تعامل را تقویت می کند.
نور و صدا متحدان نامرئی شما هستند. مطمئن شوید که نور به سمت شما می آید تا از سایه ها جلوگیری کنید و ظاهری شفاف و روشن داشته باشید. یک اتاق آرام غیرقابل مذاکره است و یک میکروفون یا هدست می تواند هر گونه صدای پیش بینی نشده پس زمینه را به حداقل برساند. برای جلوگیری از هرگونه وقفه غیرمنتظره، علامت «مزاحم نشوید» را روی درب خود قرار دهید.
اطلاعات بیشتر از ForMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorلباس برای موفقیت، در حالی که نیازی به پوشیدن پیراهن، لباس و کت و شلوار برای فرصت های شغلی و حرفه ای ندارید. . مصاحبه‌های ویدیویی با الگوها و طرح‌های خاص می‌تواند نابخشودنی باشد، بنابراین رنگ‌های ثابتی را انتخاب کنید که در پس‌زمینه شما برجسته باشد. به یاد داشته باشید، لباس شما نباید حواس شما را پرت کند، بلکه باید کامل کننده ارائه کلی شما باشد.
یادداشت های خود را با هم بگیرید برای مرجع سریع یک دفترچه یادداشت یا یادداشت های چسبناک در دسترس داشته باشید. نام ها، نکات کلیدی یا سوالاتی را که می خواهید بپرسید یادداشت کنید، اما برای جلوگیری از حواس پرتی از آنها استفاده کنید. اگر نمی خواهید حواس پرت به نظر بیایید، می توانید از مصاحبه کننده خود بپرسید که آیا یادداشت برداری در طول مصاحبه اشکالی ندارد. و یک کپی از رزومه و نامه خود را به راحتی در رایانه خود در دسترس داشته باشید تا در صورتی که مصاحبه کننده آن را نداشته باشد. می توانید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید تا دسترسی را فراهم کنید.
شروع مصاحبه با یک BangHow شروع مصاحبه می تواند به طور قابل توجهی بر جهت آن تأثیر بگذارد. اولین کلمات شما باید بیانگر اشتیاق واقعی برای نقش باشد. به عنوان مثال، "من مشتاقانه منتظر بحث ما در مورد این فرصت بودم زیرا…" تعادل کلیدی است – بدون اینکه بیش از حد مشتاق یا ناامید به نظر برسید، علاقه جدی را منتقل کنید.
روشی که مصاحبه را شروع می‌کنید، لحن را تعیین می‌کند، بنابراین در مورد نحوه شروع خود متفکر باشید. البته، پس از شروع سریع خود، می خواهید حرکت خود را حفظ کنید.
در مقاله بعدی این مجموعه، ما بر مسحور و به یاد ماندنی بودن در مصاحبه ویدیویی خود تمرکز خواهیم کرد تا در خط مقدم ذهن تصمیم گیرندگان باقی بمانید.
ویلیام آرودا سخنران اصلی، یکی از بنیانگذاران CareerBlast.TV و خالق نظرسنجی برند شخصی 360Reach است که به شما کمک می کند بازخورد صریح و معنادار از افرادی که شما را می شناسند دریافت کنید.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. William ArrudaFollowing من یک پیشگام برندسازی شخصی، سخنران انگیزشی، بنیانگذار Reach Personal Brand و یکی از بنیانگذاران CareerBlast.TV هستم. من همچنین نویسنده پرفروش کتاب های قطعی در مورد برندسازی اجرایی هستم: Digital YOU، Ditch.Dare. انجام دادن! و تمایز شغلی من مشتاق این هستم که چگونه برندسازی شخصی می‌تواند به حرفه‌ای‌های حرفه‌ای الهام بخشد تا در محل کار ضروری، تأثیرگذار و فوق‌العاده شاد باشند – و به مشتریانم (برندهای بزرگ جهانی و 20 درصد از 100 ثروت) یاد می‌دهم که موفقیت خود را با القای برندسازی شخصی افزایش دهند. به فرهنگ های آنها وارد شود. در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: من این امتیاز را دارم که بیشتر از هر کسی روی زمین، نکات کلیدی برندسازی شخصی را به افراد بیشتری، در کشورهای بیشتری ارائه کنم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط bazaksara