پایه میکروفون
Rob Deichert CRO از TuneIn، یک سرویس پخش زنده صوتی پیشرو است.

gettyFamiles دیگر ممکن است دور "بی سیم" در اتاق نشیمن جمع نشوند تا با هم به برنامه های رادیویی گوش دهند. اما در عصر پادکست – بدون اشاره به بلندگوی هوشمند با وای فای – واضح است که صدا به عنوان یک رسانه بازاریابی قابل دوام باقی می ماند.
با ظهور فناوری استریم، فرصت های بازاریابی فراوانی در این کانال پدید آمده است. به عنوان افشا، شرکت من TuneIn ارائه دهنده خدمات پخش صوتی است.
برای بازاریابی موثر در این کانال، تبلیغ‌کنندگان باید گرایش‌های مربوطه را در بازی به صفر برسانند. با این حال، من شاهد این بوده‌ام که چگونه این فضا دائماً در حال تغییر است، که می‌تواند چالش‌های زیادی را برای برندها ایجاد کند. در اینجا شش راه وجود دارد که برندهای پیشرو می توانند مرتبط باقی بمانند و درآمد را در چشم انداز همیشه در حال تغییر تبلیغات صوتی افزایش دهند.
1. پیاده سازی بینش های داده محور
برندها می‌توانند از شراکت با پلتفرم‌های استریم برای بهره‌برداری از اطلاعات کافی مصرف‌کننده که جمع‌آوری می‌کنند، بهره ببرند. از این بینش‌ها می‌توان نه تنها برای توصیه محتوا به شنوندگان استفاده کرد، بلکه به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا مخاطبانی را که بیشتر پذیرای پیام‌هایشان هستند پیدا کنند. این همان استراتژی تبلیغات دیجیتالی است که در 30 سال گذشته در وب سایت ها استفاده کرده است. با استفاده از این داده‌های ارزشمند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به بهترین شکل اطمینان حاصل کنند که فرصت‌های تعامل با کیفیت بالا را از دست نمی‌دهند.
2. استفاده از افزایش در دسترس بودن محتوا
صدای دیجیتال دسترسی به طیف وسیع‌تری از محتوا را فراهم می‌کند – از جمله اخبار، ورزش، نمایش‌های مسابقه موسیقی به سبک Jeopardy! و موارد دیگر – که می‌تواند به برندها کمک کند شنوندگان مناسب را هدف قرار دهند. تاکتیک اسپری و دعای گذشته از بین رفته است: برندها اکنون می‌توانند انواع محتوا یا کانال‌های خاص را که بیشتر با مخاطبان هدفشان مرتبط هستند شناسایی کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیام‌هایشان به پذیراترین شنوندگان می‌رسد.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor3. کاوش مکان در پادکست ها و محتوای طاقچه
پادکست و محتوای خاص، به ویژه، در سال های اخیر منفجر شده است و همچنان راهی خواهد بود که از طریق آن بسیاری از شنوندگان اطلاعاتی در مورد دنیای اطراف خود دریافت می کنند. به منظور جلب نظر مصرف کنندگانی که به پادکست ها و محتوای خاص متصل می شوند، تبلیغ کنندگان مربوطه باید استراتژی های خاص پادکست و محتوای خاص را اجرا کنند. این حوزه دیگری است که شرکای پلتفرم می توانند در آن کمک کنند.
4. استفاده از مزیت دسترسی گسترده صدا
پلتفرم‌های پخش جریانی می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان این امکان را بدهند که فراتر از محدودیت‌های سیگنال رادیویی سنتی با شنوندگان صحبت کنند. همانطور که شنوندگان بین ژانرها و قالب‌های مختلف محتوای صوتی جابه‌جا می‌شوند، به حداکثر رساندن دسترسی نیاز دارد که برندها اطمینان حاصل کنند که در یک کمپین استراتژیک و جامع به سمت مخاطبان هدف خود ظاهر می‌شوند.
داده‌های شنونده می‌تواند به برندها کمک کند جغرافیای جدیدی را شناسایی کنند که مصرف‌کنندگان رفتار مشابهی با مخاطبان هدف اصلی خود نشان داده‌اند – و به طور بالقوه بازارهای جدیدی را برای کمک به رشد ردپای خود بسیار فراتر از پایگاه مشتری محلی خود باز کنند.
5. در نظر گرفتن قابلیت های توزیع گسترده
توزیع دیجیتال به شنوندگان این آزادی را می دهد که محتوا را از دستگاه های دلخواه خود پخش کنند. به نوبه خود، این بدان معناست که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مصرف‌کنندگان را صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده‌اند یا چه کاری انجام می‌دهند، چه در خانه یا محل کار، چه در ماشین یا در غیر این صورت، درگیر کنند. همین امر در مورد شنوندگان مستقر در کشورهای دیگر – یا حتی در آن سوی دنیا صادق است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این رفتار استفاده کنند تا به مصرف‌کنندگان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنند، مهم نیست در کجا زندگی می‌کنند، مهم نیست محتوا محلی یا جهانی باشد.
6. درک تأثیر یک UX با دقت انتخاب شده
به بیان ساده، یکی از منحصربه‌فردترین راه‌هایی که استریمینگ تجربه شنیداری برتری را ارائه می‌دهد، به این دلیل است که برای برآورده کردن نیازهای خود، مجبور نیستید به دنبال محتوا بگردید. در عوض، پلتفرم‌های صوتی به شدت برای کاربران سفارشی‌سازی شده‌اند و می‌توانند محتوایی را که کاربران دوست دارند تشخیص دهند و با گذشت زمان توصیه‌های بهتری ارائه کنند. نتیجه، تمایل به برند است، که باعث می‌شود شنوندگان فداکار نسبت به پیام‌های مرتبط در بستری که به آن اعتماد دارند، بازتر شوند.
سوار شدن بر موج فرصت‌های تبلیغات صوتی پخش جریانی اگرچه تغییرات و تحولات سریع در دنیای پخش صدا می‌تواند چشم‌انداز را برای پیمایش دلهره‌آور کند، این پیشرفت‌ها فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای برندها در جهت هدایت تبلیغاتشان به سمت مخاطبان هدف به میان می‌آورد. امیدوارم این مقاله به خوانندگان بینشی در مورد برخی از مهم ترین روندهایی که باید هنگام ساخت یک کمپین تبلیغاتی صوتی موثر در نظر داشته باشند، ارائه دهد.
شورای توسعه کسب و کار فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران فروش و biz dev است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Rob DeichertRob Deichert CRO از TuneIn، یک سرویس صوتی پیشرو در جریان زنده است.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط bazaksara