شیر ظرفشویی
اجاق‌های القایی جدید و گستره‌های اجاق گاز در سرتاسر نمایشگاه به شدت رو به افزایش بودند.
GE AppliancesCorrections: یکی از تولیدکنندگان سیستم تمیز کردن کفش به اشتباه به عنوان Signature Kitchen Suites برچسب گذاری شده بود. این در واقع برند خواهر شرکت در همان غرفه، LG بود. شیر آشپزخانه کوهلر Purist Suspend است نه Suspense.

هفته طراحی و ساخت احتمالا بزرگترین گردهمایی سازندگان خانه، طراحان داخلی، پیمانکاران بازسازی و متخصصان آشپزخانه و حمام در کشور است. بسیاری از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی، وسایل، کابینت، لوازم خانگی و دیگر محصولات خانگی، نسخه‌های جدید و موارد دلخواه بازگشتی خود را به بیش از 200000 مشخص کننده در نمایشگاه‌های ترکیبی صنعت آشپزخانه و حمام و نمایشگاه‌های بین‌المللی سازندگان، همراه با چندین رویداد دیگر برای تجارت نشان می‌دهند. همزمان در منطقه
در سال‌های اخیر، محبوبیت طراحی سلامتی افزایش یافته است، به‌ویژه از زمانی که کووید در سال 2020 وارد صحنه شد (احتمالاً به عنوان یک رویداد فوق انتشار در آن سال قبل از اینکه همه بدانیم چیست)، و میلیون‌ها آمریکایی شروع به گذراندن ساعات بیشتری در خانه کردند.
سه متخصصی که در نمایشگاه DCW امسال شرکت کردند، از طریق ایمیل در مورد محصولات و روندهای برتر که پنج جنبه طراحی سلامتی را در نمایشگاه‌ها تقویت می‌کنند، ارزیابی کردند. آن ها هستند:

* دین لارکین، یک معمار مسکونی و تجاری سطح بالا در لس آنجلس.
* Jamie Briesemeister، ادغام کننده فناوری خانه هوشمند در سنت لوئیس و عضو هیئت مدیره انجمن فناوری خانه هوشمند CEDIA.
* استیسی گارسیا، طراح آشپزخانه و حمام در Temecula، کالیفرنیا و میزبان گفتگوی هفتگی محبوب KBtribechat در توییتر.
سلامت و تناسب اندام فناوری نگهداری مواد غذایی جدید از سیستم نورپردازی نوآورانه برای حفظ مواد مغذی تولید شده استفاده می کند.
BekoMORE FROMFORBES ADVISORبهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorBest برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorHome محصولاتی که از سلامت و تناسب اندام پشتیبانی می کنند، اولین جنبه طراحی سلامتی را تشکیل می دهند، و مطمئناً لوازم خانگی بخشی از این داستان هستند. لارکین از اندازه کوچک وسایلی که به راحتی در تهیه وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های سالم کمک می‌کنند، خوشش می‌آید. برای مثال، او خاطرنشان کرد: «کشوهای شراب، سینک ظرفشویی و غیره سطح بی‌سابقه‌ای از راحتی را برای ADU‌ها فراهم می‌کنند و مجموعه اولیه را برای پیری در محل افزایش می‌دهند.»
یکی از فناوری‌های محبوب لوازم خانگی در DCW، HarvestFresh Beko بود که مواد مغذی محصولات یخچال‌دار را با نورپردازی تخصصی حفظ می‌کند. همانطور که گارسیا، یکی از اعضای شورای آشپزخانه سالم بکو، نحوه عملکرد این ویژگی را توضیح داد که برنده جایزه محبوبیت در نمایشگاه شد: “کشوهای ترد دارای فناوری نور منحصر به فردی هستند که چرخه 24 ساعته خورشید را تقلید می کند و باعث طراوت بیشتر محصول می شود.” (آن را به عنوان نور شبانه روزی برای میوه ها و سبزیجات خود در نظر بگیرید!)
او گفت که Briesemeister در طول نمایش تحت تأثیر فناوری نورپردازی قرار گرفت. او گفت: “نورپردازی خطی، نور قابل تنظیم رنگ (رنگ های سفید)، و نوری که یک فضا/ گذار را تعریف می کند، همه توجه او را به خود جلب کردند.
سینک‌های ایستگاه کاری متعددی وجود داشت که تهیه غذاهای سالم را آسان‌تر می‌کرد. اینها شامل اولین سری از شیرآلات دلتا، برخی با لوازم جانبی ماشین ظرفشویی که این راحتی را افزایش می دهند، و Bocchi، که مدل برنده جایزه Baveno آن را می توان با یک شیر آب جمع شونده سفارش داد و در صورت بسته شدن فضای پیشخوان بیشتری ایجاد کرد.
Induction امسال قوی شد، با اجاق‌های 12 اینچی از برندهای جدیدتر آمریکایی Empava و Fotile، طیف القایی 24 اینچی از SMEG و دو اجاق گاز 48 اینچی از Bertazzoni و Fulgor Milano. القایی توسط بسیاری از سرآشپزها و کارشناسان بهداشت عمومی به عنوان یک فناوری پخت و پز سالم تر از گاز رقیب با کارایی بالا در نظر گرفته می شود.
ایمنی و امنیت فناوری های جدید شومینه از برق به جای گاز برای ایجاد شعله های واقعی استفاده می کنند.
Heat & GloInduction نیز با این جنبه دوم طراحی سلامتی مطابقت دارد، اما بسیاری از پیشنهادات دیگر در این نمایشگاه نیز همینطور هستند. Briesemeister خاطرنشان کرد: «در حالی که بسیاری به ایمنی و امنیت از نظر محصولاتی مانند سیستم‌های هشدار، حسگرها و دستگاه‌های نظارتی فکر می‌کنند، بیشتر به نحوه تعامل این موارد (و موارد دیگر) برای ایجاد آرامش فکر می‌کنند. به عنوان مثال، Ring دارای یکپارچگی بومی با Masonite، یک شرکت درب است که یکپارچه سازی قفل را به طور خودکار برای هر محیط Ring ارائه می دهد. این موضوع در نمایشگاه امسال برجسته شد.»
گارسیا ویژگی جلوگیری از سیل آشپزخانه را از یک برند محبوب محصولات سازماندهی دوست داشت. او به اشتراک گذاشت: “Rev-A-Shelf یک تشک زیر سینک انعطاف پذیر جدید برای محافظت از کابینت در برابر آشفتگی های مرطوب دارد.” سیستم‌های مدیریت آب Moen این کار را در داخل و خارج از خانه انجام می‌دهند، و اولین پاویون محصول جدید IBS، POMCube از NetZero+، یخچال شما را هنگامی که برق قطع می‌شود، روشن نگه می‌دارد. سری جدید ژنراتور کوهلر این کار را بر اساس کل خانه انجام می دهد. او اشاره کرد که سیستم های قدرت با مدیریت بهتر مورد علاقه Briesemeister بود. “محصولات Savant و دیگران نشان می دهد که چگونه می توان قدرت را به گونه ای کنترل کرد که بسیار کاربر محور است.”
لارکین در مورد بسیاری از ویژگی‌های نورپردازی شیک و شیک، خوش‌بینانه بود. او توضیح داد: «قابلیت تعبیه نور تقریباً در هر چیزی می‌تواند ایمنی یا نور شبانه را فراهم کند. این امر در برندهای سازمان دهنده مانند Häfele و Richelieu و همچنین در انعطاف پذیری آسان قرار دادن پریزهای جدید (و چراغ های کار با موج دستی برای کاهش میکروب ها) از Legrand دیده شد.
یکی دیگر از روند ایمنی به موقع، بهبود چشمگیر شومینه های برقی بود. از آنجایی که شهرها و ایالت‌ها در سراسر کشور خطوط گاز خانگی را ممنوع کرده‌اند، تولیدکنندگان این لوازم خانگی محبوب موظف شده‌اند تا نسخه‌های واقعی‌تری ایجاد کنند. Heat & Glo با مدل Inception مبتکرانه خود ظاهر شد و یک پیمانکار مستقل مدل Touchstone را که به مشتریانش که خواهان شومینه هستند توصیه می کند به نمایش گذاشت.
دسترسی محصولات جدید مانند این کشو که از دو طرف شبه جزیره یا جزیره باز می شود … [+] دسترسی و زندگی مستقل را افزایش می دهد.
سخت افزار Richelieu این سومین جنبه از طراحی سلامتی زندگی مستقل را برای افرادی که شرایطی دارند که تحرک و انعطاف پذیری را کاهش می دهند آسان تر می کند. با افزایش جمعیت، این ویژگی به طور فزاینده ای محبوب شده است. (همچنین برای هر کسی که می خواهد دید بیشتر و دسترسی آسان تر به وسایل و کابینت خود را داشته باشد، مفید است.)
همانطور که گارسیا در پاسخ خود اشاره کرد، عملکرد بیده با راحت‌تر کردن بهداشت برای کاربران به این امر کمک می‌کند: «Bemis دارای خط کاملی از صندلی‌های بیدی است که ارتقای توالت‌های موجود را آسان می‌کند. آنها همچنین دارای یک توالت بیدی هوشمند هستند که طراحی زیبایی بدون مخزن دارد. برندهای دیگری مانند Brondell نیز این ویژگی پیش از همه گیری را (با کمبود زیاد دستمال توالت) مقرون به صرفه تر و گسترده تر می کردند. TOTO، یکی از رهبران این دسته، تمیز کردن زیر صندلی را به سری محبوب Neorest خود معرفی کرد و نیازی به هر کسی که مشکلات جدی کمر دارد را برای به چالش کشیدن خود با یک کار مضر بی نیاز کرد.
همچنین LevelAid شرکت کننده در KickStarter Zone KBIS، یک آسانسور درخواستی برای ماشین ظرفشویی شما بود که باعث می شود برای افرادی که نمی توانند به راحتی خم شوند و ماشین ظرفشویی برجسته را در دیوار آشپزخانه قرار می دهند، بارگیری و تخلیه آن را برای تیم طراحی آسان تر می کند. کشوی Richelieu’s Riverso همچنین با دو برابر کردن دسترسی به ذخیره‌سازی از هر طرف جزیره یا شبه جزیره بدون پله‌های اضافی، دسترسی را آسان‌تر می‌کند.
همانطور که لارکین اشاره کرد، نور خوب همچنین ایمنی را بهبود می بخشد. همچنین می تواند دسترسی را بهبود بخشد، به خصوص برای افرادی که مشکلات بینایی یا تعادلی دارند. گارسیا با استناد به پیشنهادات Tresco Lighting با نام تجاری Rev-A-Shelf موافقت کرد: “نور خوب به حمایت از زندگی مستقل کمک می کند.” آنها دارای چراغ‌های طناب با روشنایی جامد هستند که می‌توان آن‌ها را در قسمت داخلی کابینت پشت درها یا در قسمت بیرونی به قسمت‌های سبک یا بالای قسمت‌های بالایی طراحی کرد. شیک و یکپارچه یک روند طراحی سلامتی در سراسر نمایش بود!
کارکرد شیرهای آبکشی که در آشپزخانه برای آسان کردن تمیز کردن سینک محبوب هستند، در … [+] حمام نیز موجود است.
شیر آب دلتا این چهارمین جنبه از طراحی سلامتی شامل دوام، نگهداری کم، راحتی و سایر مزایایی است که زندگی را آسان‌تر می‌کند و محصولی برای بهبود زندگی کاربرانش ارزش بیشتری دارد. لارکین خاطرنشان کرد: «پیشرفت عمده در سخت‌افزار، به‌ویژه سخت‌افزار کابینت همراه با روشنایی کابینت داخلی، دسترسی آسان به مناطقی را که دسترسی به آن‌ها سخت و تاریک بود، فراهم می‌کند.
Briesemeister نور و کنترل‌های آب را که هندزفری کار می‌کنند دوست داشت. او خاطرنشان کرد: «وقتی دست‌ها در آشپزخانه کثیف یا در حمام خیس هستند، مفید است. قابلیت هندزفری قطعا کمکی در خانه است و به این دو دسته محدود نمی شود. به عنوان مثال، ریشلیو یک سطل بازکن را به نمایش گذاشت که روی کنترل صدا کار می کرد، و این قابلیت همچنان در بین مشخص کننده ها و مشتریان محبوب است.
گارسیا تحت تأثیر بسیاری از لوازم جانبی ذخیره سازی جدید که در اطراف نمایشگاه دیده می شود، قرار گرفت. او مشاهده کرد: «سازمان‌دهندگان قابلیت‌های زیادی به فضای ذخیره‌سازی اضافه می‌کنند. Wellborn یکی از برندهایی بود که او دوست داشت، و یکی از پیشنهادات جالب آن یک کابینت دارو بود که به جای بیرون، از کناره ها باز می شد. Rev-a-Shelf یک قفسه خشک کن کششی را به نمایش گذاشت که در کشویی که بسیاری از طراحان در نمایشگاه و بعد از آن در مورد آن غوغا می‌کردند، ذخیره می‌شود.
یکی دیگر از محصولات ابتکاری که می تواند عملکرد آشپزخانه را بهبود بخشد شیر آب تعلیق Purist که روی سقف نصب شده است. ضمن از بین بردن شلوغی میز، امکان پر کردن قابلمه روی اجاق گاز دور از سینک را نیز فراهم می کند و نیاز به پرکننده قابلمه را بی نیاز می کند. شیر آب دلتا برخی از عملکردهای شیر آب را به حمام اضافه کرد و قابلیت پایین کشی را به تعداد بیشتری از شیرهای آب خود اضافه کرد. اکنون راحتی که همه در آشپزخانه خود برای تمیز کردن آسان تر دوست دارند در جاهای دیگر نیز موجود است.
همچنین یک جفت واحد یکپارچه ماشین لباسشویی و خشک کن از Whirlpool و GE Appliances به راحتی صرفه جویی در زمان اضافه شد. هر دو شستن لباس‌ها را کم دردسر می‌کنند.
Comfort و JoyNew نگهداری شراب و ذخیره لوازم جانبی، لذت بردن از لذت یک لیوان شراب را بیشتر … [+] شیک و راحت می کند.
Dometic این پنجمین جنبه از طراحی سلامتی است و شامل ویژگی هایی است که آرامش و لذت بردن از خانه را ممکن می کند. شومینه های جدید هم می توانستند اینجا قرار بگیرند! سیستم‌های مراقبت از کفش هم در غرفه‌های ال‌جی و هم سامسونگ نمایش داده می‌شوند. پیشنهاد ال‌جی شامل یک جعبه نمایش برای کفش‌های درجه یک بود. لارکین فکر کرد: «اینها قبلاً توجه مشتری من را جلب کرده است.
افزودنی دوش آروماتراپی Kohler’s Sprig ممکن است نظر مشتریان دیگر را جلب کند و به راحتی بر روی بازوهای دوش هر برندی برای یک تجربه ترمیمی نصب می شود. وان Infinity آن دارای یک حمام سبک الهام گرفته از بیوفیلیا به همراه جلوه آبشار آن بود. خیلی شبیه آبگرم بود و تنها کاری که می‌خواستم انجام دهم خزیدن در آن وان بود!» Briesemeister متذکر شد. ورود شیر آب دلتا و برند مجلل آن Brizo به فضای دوش بخار نیز سلامت، راحتی و لذت را افزایش می دهد.
یخچال شراب DrawBar Dometic و کشو Sommelier SMEG برای ابزار شراب، لذت بردن از رنگ های سفید و قرمز را شیک تر و راحت تر می کند. در مجموع، در هفته طراحی و ساخت 2023 چیزهای زیادی وجود داشت تا زندگی و خانه شما سالم تر، ایمن تر، در دسترس تر، کاربردی تر و لذت بخش تر شود.
***
مشارکت کنندگان یادداشت نویسنده، بریزمیستر، گارسیا و لارکین، نکات بیشتری را در هفته طراحی و ساخت در یک مکالمه یک ساعته در کلوب هاوس فردا بعدازظهر (1 مارس 2023) در ساعت 4 بعد از ظهر شرقی/13 بعد از ظهر اقیانوس آرام به اشتراک خواهند گذاشت. می‌توانید تاریخ را ذخیره کنید و به این بحث WELLNESS WEDNESDAYS در اینجا بپیوندید. اگر نمی توانید در آن شرکت کنید، می توانید ضبط را از طریق Clubhouse Replays در اینجا یا وبلاگ طراحی Gold Notes در اینجا چهارشنبه آینده مشاهده کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط bazaksara