اگر به پوست و زیبایی و سلامت و جوانی و چروک نشدن پوستتان اهمیت بدهید، می دانید کلاژن چیست و اگر شما هم به دنبال خرید بهترین کرم کلاژن ساز از نوع خارجی که قوی باشد و اثر گذاری آن واقعی و حتمی باشد می گردید، جای درستی آمده اید، چراکه در ادامه ما محصولی را به شما معرفی می کنم که ضمن بررسی آن دلایلی که به بهترین کرم کلاژن ساز خارجی تبدیل شده است را نیز بیان کرده و توضیح خواهیم داد که چرا باید از آن استفاده کنید.

چرا باید بهترین کرم کلاژن ساز را بشناسید و از آن استفاده کنید ؟

می دانید که بیشترین پروتئین در بدن کلاژن است و این پروتئین نه فقط در پوست بلکه در قسمت های دیگر بدن نیز وجود دارد ؟ به عنوان مثال در قسمت هایی همانند مفاصل، استخوان و … نیز کلاژ نیافت می شود. نکته جالب تر این است که این پروتئین به خودی خود توسط پوست و بدن تولید می شود، اما مشکلی که وجود دارد، این است که بدن از سنی به بعد دیگر قادر به تولید کلاژن مورد نیاز پوست و مفاصل نیست و همین موضوع است که باعث می شود افزاد با افزایش سن، پیر تر و پیر تر شده، چین و چروک بر روی پوستشان ظاهر شود و حتی مفاصل و استخوان هایشان نیز ضعیف تر گردند. در واقع برای هیمن کاهش سرانه تولید کلاژن در پوست است که شما باید از بهترین کرم کلاژن سازی مه بتواند این کاهش را تا حدودی جبران کند استفاده نمایید.

اصلا کلاژن و کرم کلاژن ساز چیست ؟

موضوعی که بار ها دیده ایم و تجربه به ما ابت کرده است، این است که بسیاری از خانم ها و آقایانی که می خواهند برای جلوگیری از پیری پوستشان از کرم کلاژن ساز استفاده کنند، نمی دانند اصلا این کرم چیست و چگونه عملکردی دارد و اصلا کلاژن چیست و چرا باید به ساخت و ساز آن کمک کنند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کلاژن بیشترین حجم از پروتئین های بدن را تشکیل می دهد و به همان اندازه که در پوست زیاد است در استخوان و مفاصل نیز زیاد است، کلاژن یک پروتئین همبند ساز است، یعنی چی ؟ یعنی اینکه باعث همبند ماندن بافت های پوستی کنار هم، سفت ماندن آنها و از هم جدا نشدنشان می شود.

بهترین کرم های کلاژن ساز به شما کمک می کند که این ترکیبات همبند در پوستتان کاهش نیابند. چراکه به عبارتی کلاژن را می توان همانند مطالح ساختمانی و یا سیمانی برای سلول ها در نظر گفت که باعث می شود بافتشان همیشه قوی و انعطاف پذیر باشد و در مقابل کشش مقاومت داشته باشد و به آسانی چروکیده، پیر، افتاده و زخمی نگردد. وجود کلاژن در پوست بسیار ضروری است و هر فردی موظف است که تغذیه ای داشته باشد که کلاژن پوست و بدنش تامین شود و یا از محصولاتی استفاده کند که ساخت و ساز آن را تقویت کند.

کلاژن سازی چیست ؟

به عملیاتی که طی آن بدن ترکیبات و موادی دریافت می کند که مجموع آنها با هم می توانند کلاژن تولید کنند، کلاژن سازی می گویند. در واقع کرم های کلاژن ساز و یا مواد مغذی کلاژن ساز، حاوی کلاژن نیستند، بلکه این ترکیباتی که برای ساخت کلاژن ضروری می باشند را در خود دارند. ویتامین سی – روی – منگنز و مس، ترکیباتی هستند که شما از طریق مصرف مواد غذایی مختلف و یا محصولات مراقبت از پوست گوناگون می توانید آنها را دریافت کنید، این ترکیبات به کمک هم می توانند کلاژن سازی را تقویت کنند. این را نیز باید بدانید که در عمل کلاژن سازی در واقع آمینو اسید ها هستند که باعث تولید این پروتئین می شوند و اصلی ترین هایشان هم : پرولین، گلیسین و هیدروکسی پرولین می باشند.

بهترین محصول برای سلامت و جوانی پوست، کرم کلاژن ساز است.

حال که می دانید کلاژن چیست، چرا وجود آن ضروری است و نقش آن در دن چیست و همچنین این را نیز می دانید که کلاژن سازی چگونه انجام می شود و چرا استفاده از کرم کلاژن ساز مهم است. پس باید این را نیز بدانید که در واقع بهترین کار برای جوان ماندن پوست و صورت استفاده از کرم های کلاژن ساز و کلاژن سازی است، هر کرم جوان سازی که در بازار به شما معرفی می کنید، حاوی ترکیباتی است که این آمینو اسید ها را فعال کرده و باعث کلاژن سازی و نتیجتا همبند نگه داشتن بافت های پوستی و جلوگیری از پیری پوست می شود. در وااقع نه باید بگوییم بهترین، بلکه باید بگوییم تنها راه شما برای حفظ جوانیتان و به تاخیر انداختن پیری و چروک شدن پوستتان، استفاده از کرم های کلاژن ساز است که البته ما به عنوان یک نمونه قوی، نمونه های خارجی آن را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

بهترین کرم کلاژن ساز خارجی موجود در بازار چیست ؟

کرم های کلاژن ساز بسیار زیادی در بازار موجود می باشند. شاید بیش از 10 ها مدل مختلف در فروشگاه های گوناگون به شما عزیزان معرفی شده باشد. اما ایا همه آنها واقعا ارزش استفاده دارند ؟ در یک کلام باید بگوییم که خیر. واقعا هر کرم و هر محصولی ارزش استفاده ندارد و به همین دلیل است که ما هم تصمیم گرفته ایم بهترین کرم های کلاژن ساز خارجی که بسیار قوی می باشند و ارزش جوان سازی فوق العاده بالایی دارند را به شما عزیزان مرعفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

1 – کرم کلاژن سازی قوی خارجی وکالی

یکی از بهترین کرم های کلاژن سازی خارجی که ساخت کشور چین است و تحت لیسانس فرانسه، یعنی با فرمولاسیونی فرانسوی تولید و ساخته شده است، این محصول در دو نسخه شب و روز عرضه شده است که یکی از آنها را شب ها و قبل از خواب و دیگری را روز ها و بعد از بیدار شدن، قبل از آرایش و در مواقعی که در حال استراحت هستید باید استفاده نمایید. در واقع این کرم باعث می شود که ترکیبات مورد نیاز کلاژن سازی در پوست شما افزایش یافته و بدین ترتیب پوست شما کمبود کلاژنی که دارد را دریافت نماید.

ترکیبات سازنده این محصول Q10 به عنوان یکی از اصلی ترین منابع کلاژن و یکی از اصلی ترین ترکیبات سازنده کرم های کلاژن ساز خارجی – طلا به عنوان منبع دیگری که حاوی کلاژن مورد نیاز پوست می باشد و هیالورونیک اسید به منظور آبرسانی، روشن کنندگی و حفظ رطوبت پوست می باشد. به عبارتی محصول مورد ظنر ضمن اینکه یکی از بهترین کرم های کلاژن ساز خارجی در بازار می باشد، یک کرم مرطوب کننده بی نظیر برای حفظ رطوبت جهت استفاده بری انواع پوست خشک و چرب نیز می باشد.

2 – کرم کلاژن ساز و جوان کننده ویتامین سی وکالی

محصول دومی که به عنوان یک کلاژن ساز قوی خارجی می خواهیم به شما عزیران معرفی کنیم، یک کرم ویتامین سی خارجی بسیار بی نظیر است که همانند محصول قبلی، باز فرانسوی می باشد و از برند وکالی است، قیمت بسیار مناسبی دارد و باید شب ها و قبل از خوابیدن استفاده شود. این محصول می تواند ویتامین سی مورد نیاز پوست برای کلاژن سازی و جوانی پوست را تامین سازد و از این طریق به کلاژن سازی کمک خواهد کرد. این کرم حاوی کیوتن و یا ذرات طلا نیست، بلکه ماده اصلی تشکیل دهنده آن ویتامین سی و هیالورونیک اسید می باشد و قدرت جذب فوق العاده بالایی دارد.

استفاده از این کرم برای رفع چین و چروک نیز کاربردی است و این ویژگی علاوه بر جلوگیری از بروز چین و چروک می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین کرم کلاژنساز خارجی برای رفع چین و چروک، جلوگیری از پیری و یا جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوستتان می گردید، محصولی که در این پاراگراف مشاهده می کنید، همه این ویژ”ی ها را برای شما عزیزان دارد، کافیست به نحو احسن از ان استفاده کنید و البته از نمونه اصلی آن نیز استفاده نمایید.

3 – کرم ویتامین سی کلاژن ساز خارجی بیوآکوا

و اما آخرین مورد از لیست بهترین و بی نظیر ترین کرم های کلاژن ساز خارجی تعلق می گیرد به این کرم مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده عالی از برند بیوآکوا، این محصول بر خلاف دو محصول دیگر، کرم شب نیست و در هر بازه ای از شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. کرم ویتامین سی مورد ظنر در واقع یک آبرسان فوق العاده نیز می باشد و بافتی ژله ای و بدون چربی دارد و برای همین موضوع، برای انواع پوست چرب و خشک قابل استفاده است. ترکیب اصلی سازنده آن اما، ویتامین سی است و همین ویتامین سی است که باعث افزایش خاصیت کلاژن سازی آن شده است.

در میان هر سه محصول معرفی شده تا اینجا، این کرم، بیشترین مصرف را داشته است و از هر دو دیگر معروف تر و محبوب تر است، چراکه برند شناخته شده تری دارد و برند آن آزمون ها و امتحانات ود از بابت با کیفیت بودن محصولات را پس داده است. علاوه بر خرید کرم کلاژن ساز ویتامین سی بیوآکوا، خرید سایر محصولات بیوآکوا نیز از فروشگاه اینترنتی بانه گالری امکان پذیر است.

بهتیرن روش استفاده از کرم کلاژن ساز

با اینکه در مقاله ای دیگر طرز استفاده از کرم کلاژن ساز را توضیح داده ایم، اما اگر بخواهیم اشاره سریع و خلاصه ای به نکات استفاده از آن داشته باشیم، باید بگوییم که بهترین کار قل از استفاده از کرم کلاژن ساز، این است که پوست صورتتان را کامل شسشتو داده و تمیز نمایید، استفاده از این محصول بر روی صورت کثیف باعث می شود که اثر گذاری آن کاهش یافته و حتی برعکس گردد، چراکه آلودگی های سطح پوست، همراه با آن جذب شده و یا مانع جذب کلاژن ساز نیز می گردند.

سخن آخر و نتیجه گیری

در نهایت و بعد از معرفی این 3 مورد از بهترین کرم های کلاژن ساز باید بگوییم که هر سه آنها بسیار قوی می باشند و خارجی و البته 100% اورجینال می باشند و هیچ کدام از آنها نه عوارضی دارند و نه حساسیتی ایجاد می کنند. پس با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید. در رابط هبا مدت زمان شروع به استفاده از کرم های کلاژن ساز هم باید بگوییم که معمولا خانم ها از 25 سالگی و آقایان از 30 سالگی تولید کلاژن در پوستشان کاهش می یابد و بهتر است که از این سنین استفاده از انها را شروع نمایید.

source

توسط bazaksara