راکستار یک بازی زامبی محور در دست ساخت داشت

اوب ورمیه (Obbe Vermeij)، توسعه دهنده سابق راکستار، در یک هفته گذشته اطلاعات زیادی از پروژه‌های قدیمی این استودیو منتشر کرده و اکنون به یک بازی زامبی محور اشاره کرده است. 

البته Rockstar North با Vermeij تماس گرفته و به او اطلاع داده است که باید از نوشتن پست‌های وبلاگی در مورد اطلاعات حساس شرکت دست بردارد. یکی از آخرین مواردی که عضو راکستار به آن اشاره کرده، یک بازی زامبی محور بود که در جزیره‌ای دور افتاده در اسکاتلند جریان داشت. 


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

در واقع هدف این بود که با استفاده از کدهای Grand Theft Auto: Vice City یک بازی زامبی بسازند. به نظر می‌رسد که استودیو از سال ۲۰۰۲ روی این ایده کار می‌کرد. قرار بود استفاده از ماشین‌ها برای بقا در جهان بازی الزامی باشد و از این رو بنزین به یک منبع بسیار مهم تبدیل می‌شد. 

این ایده با استقبال چندان خوبی در استودیو روبه رو نشد و راکستار تصمیم گرفت ساخت Grand Theft Auto: San Andreas را آغاز کند. البته یک دهه بعد راکستار بالاخره به سراغ زامبی‌ها رفت و با بسته الحاقی Undead Nightmare، این موجودات را به Red Dead Redemption اضافه کرد. 

راکستار

اوب ورمیه در سال ۲۰۰۹ Rockstar North را ترک کرد ولی صحبت کردن او درباره اتفاقات ۲۰ سال پیش باعث ناراحتی مدیران این استودیو شده است. او ایمیلی از استودیو دریافت کرده بود و از آنجایی که دوست داشت همکاران قدیمی خود را ناراحت کند، از صحبت کردن درباره گذشته راکستار پایان داده است. 

راکستار در مخفی‌کاری و رازنگه‌داری بسیار سخت‌گیر است و شهرت بسیار زیادی در این زمینه دارد. راجر کلارک (Roger Clark)، صداپیشه آرتور، حتی چندی پیش اعلام کرده بود که توافقنامه عدم افشاء (NDA) این استودیو حتی از مارول هم سخت‌گیرانه‌تر هستند.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟هوشواره‌ها را در همان غرب وحشی چال کنیم
چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3

راکستار یک بازی زامبی محور در دست ساخت داشت - ویجیاتو

source

توسط