مهاجران خود را آماده می کنند در حالی که اعتصاب کانادایی وعده داده که پرونده آنها را مختل کند
"https://uniland.ir/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%88%D8%B3/">آزمون یوس</a&gt=آزمون یوس="https://uniland.ir/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%88%D8%B3/">آزمون یوس</a>
جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، با یک اعتصاب ملی روبرو است که بر پردازش مهاجران … [+] در میان مناطق دیگر تأثیر می گذارد. (عکس از EuropaNewswire/Gado/Getty Images)
Getty Images در حالی که مذاکرات ادامه دارد، 155000 عضو بزرگترین اتحادیه خدمات عمومی فدرال کانادا امروز کار خود را کنار گذاشته اند. از آنجایی که اعتصاب تقریباً یک سوم کارمندان دولتی فدرال را شامل می شود، هم دولت و هم اتحادیه نسبت به اختلالاتی از جمله کاهش سرعت در مرزها و اختلال در درخواست های مهاجرت و گذرنامه هشدار داده اند.
دولت کانادا می گوید متعهد به مذاکره در مورد توافق نامه های دسته جمعی است که برای کارمندان منصفانه و برای مالیات دهندگان منطقی باشد. اما خواسته های اتحادیه را «غیرقابل قبول» می خواند و مشخص کرده است که چگونه اعتصاب می تواند بر خدمات مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) تأثیر بگذارد.
چند خبر خوب و چند خبر بد در ارتباط با اعتصاب وجود دارد.
getty برخی از خدمات باید حفظ شوند خبر خوب این است که برخی از خدمات IRCC در دسترس باقی خواهند ماند. هنوز هم این امکان وجود خواهد داشت: درخواست آنلاین، برنامه های پستی به IRCC، استفاده از حساب های آنلاینی که توسط مشتریان باز شده اند، و دسترسی به برخی خدمات اضطراری. علاوه بر این، برخی از خدمات غیردولتی ارائه شده توسط سازمان های غیردولتی، مانند خدمات اسکان از سازمان های همکار، مراقبت های بهداشتی از طریق برنامه موقت سلامت فدرال، و مراکز درخواست ویزا در خارج از کانادا، ادامه خواهند یافت.
برخی از خدمات تا حدی یا به طور کامل مختل خواهند شد خبر بد این است که از جمله خدمات IRCC که تحت تأثیر قرار خواهند گرفت عبارتند از: پردازش درخواست‌ها، قرارهای ملاقات حضوری یا رویدادهایی از جمله مراسم شهروندی، تماس با IRCC از طریق ایمیل، تلفن یا رسانه‌های اجتماعی، و تابعیت کنسولی. و خدمات پاسپورت در داخل و خارج از کانادا. همانطور که قبلا ذکر شد، اعتصاب احتمالاً به معنای کاهش سرعت در فرودگاه ها و گذرگاه های مرزی نیز می باشد.
اعتصاب کانادا یکی از بزرگترین اعتصابات در تاریخ این کشور است.
getty یکی از بزرگترین اعتصاب ها در تاریخ کانادا این اعتصاب یکی از بزرگترین اعتصاب ها در تاریخ کانادا است. افزایش دستمزدها مهمترین آیتم روی میز بوده است و اتحادیه برای افزایش سالانه 4.5 درصدی طی سه سال آینده به منظور همگام شدن با تورم و هزینه های زندگی تلاش می کند. هیئت خزانه داری می گوید که به اتحادیه پیشنهاد افزایش 9 درصدی را طی سه سال داده است. در حالی که دستمزدها در خط مقدم مذاکرات اتحادیه با دولت بوده است، موضوعات دیگری مانند آموزش بیشتر ضد نژادپرستی برای دولت و تقویت محل کار ترکیبی نیز روی میز بوده است. از دیدگاه دولت، چالش با اعتصاب این نیست که سابقه ای برای افزایش دستمزد در سراسر کشور ایجاد کند که می تواند تورم را تشدید کند.
آمریکایی های دارای پاسپورت نباید در سفر به کانادا با چالش های جدی مواجه شوند.
جوایز getty MORE FOR YouJury فروشندگان خانه 1.8 میلیارد دلار در پرونده توطئه مسکن مسکن 10 ثروتمند برتر جهان (نوامبر 2023) اوریون بازمی گردد و مشتری می درخشد با طلوع "بیور ماه": آسمان شب نوامبر بدون مشکل برای آمریکایی ها برای سفر به کانا ساکنان دائم ایالات متحده که مایل به سفر به کانادا با گذرنامه یا گرین کارت خود هستند، اختلالات باید حداقل باشد. با این حال، برای آن دسته از افراد در ایالات متحده که مایل به سفر به کانادا با گذرنامه از کشورهای بدون ویزا به کانادا هستند، مانند بسیاری از کشورهای آسیایی، آفریقا، و خاورمیانه که در اینجا شرح داده شده است، سفر آنها مختل خواهد شد. از آنجایی که خدمات کنسولی نیویورک و لس آنجلس کانادا تحت تأثیر این اعتصاب قرار خواهند گرفت، متقاضیان ویزای دانشجویی، متقاضیان ویزای سرمایه گذاری خاص، مجوز اقامت موقت و توانبخشی از متقاضیان جرائم جنایی، و کسانی که به دنبال خدمات گذرنامه در کنسولگری هستند، همگی هستند. به احتمال زیاد با تاخیر چنین مهاجرانی باید منتظر حل و فصل اعتصاب باشند.
هیچ راهی برای تعیین مدت زمان اعتصاب وجود ندارد. تنها کاری که متقاضیان می توانند انجام دهند این است که منتظر بمانند تا طرفین به توافق برسند و به بررسی اخبار ادامه دهند تا ببینند چگونه اعتصاب مدیریت می شود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Andy J. Semotiuk من یک وکیل مهاجرت ایالات متحده و کانادا هستم و به بیش از 10000 مشتری با مشکلات قانونی مختلف کمک کرده ام. من عضو کافه های نیویورک و کالیفرنیا در ایالات متحده و کافه های انتاریو و BC در کانادا هستم. من یک خبرنگار سابق سازمان ملل، یک نویسنده منتشر شده، یک سخنران حرفه ای و کار برای شرکت حقوقی Pace در تورنتو هستم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط bazaksara