طرفداری | رئیس جمهور برزیل معتقد است، بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور بیش از حد خوش‌گذران هستند و همین امر مانع از رسیدن آنها به توپ طلا می‌شود.

به گزارش میرر، لیونل مسی در شب گذشته هشتمین توپ طلایش را در دوران بازیگری‌اش بدست آورد تا دست نیافتنی‌تر از هر زمان دیگری شود. لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهور برزیل در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا بازیکنان تیم ملی برزیل در کسب توپ طلا ناکام مانده‌اند، می‌گوید بازیکنان سلسائو باید لیونل مسی را الگوی خودشان قرار دهند تا اینکه مدام وقتشان را صرف خوش‌گذرانی کنند.

مردی که 36 ساله است، سال گذشته قهرمان جهان شد و امسال هم توپ طلا را برد. او باید الهام‌بخش جوانان ما و بازیکنان برزیل باشد. هرکسی که می‌خواهد توپ طلا را برنده شود باید زندگی خود را وقف آن کند، بازیکنان ما باید حرفه‌ای باشند. با مهمانی و پارتی و خوش‌گذرانی و شب بیرون رفتن نمی‌شود. اینها با هم جور در نمی‌آید.

رئیس جمهور برزیل در ادامه صحبت‌هایش گذری به وینیسیوس جونیور زد و اظهار داشت:

این انصاف نیست پسری که از فقیرترین محلات برزیل خودش را به این چنین جایگاهی رسانده و تبدیل به یکی از بهترین‌های دنیا و رئال مادرید شده است، با او این چنین رفتارهای توهین‌آمیز و نژادپرستانه‌ای شود.

source

توسط