قبل از اینکه به آموزش طرز و نحوه استفاده از ماسک های ورقه ای لب بپردازیم، باید بگوییم و شما هم بدانید که یکی از محصولاتی که خیلی از خانم ها هنوز به معجزه آن پی نبرده اند و شروع به استفاده از آن نکرده اند، همین ماسک های ورقه ای مخصوص لب می باشند، اگر از ماسک ورقه ای صورت استفاده کرده اید، نتیجه گرفته اید و از استفاده از آن راضی هم بوده اید، پس باید به شما استفاده از ماسک های ورقه ای لب را ینز پیشنهاد دهیم، این ها محصولاتی ژلاتین مانند هستند که مخصوص پوست لب و ترمیم و بازسازی آن، آبرسانی، از بین بردن خشکی، روشن کردن، کاهش تیرگی، از بین بردن سلول های مرده و … و البته تقویت بافت آن در مقابل نور آفتاب ساخته شده اند. پس اگر شما هم می خواهید از آن ها استفاده نمایید، با ما همراه باشید با آموزش رطرز و نحوه استفاده از ماسک های ورقه ای لب.

قبل از اینکه به آموزش طرز استفاده از ماسک های ورقه ای بپردازیم، باید بدانید که این تنها محصول مراقبت از لب نیست، بلکه بسیاری از خانم ها برای مراقبت از لب هایشان و یا ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده آن، نسبت به خرید بالم لب و استفاده از آن اقدام می نمایند، اما ماسک های ورقه ای لب با بالم ها متفاوت می باشند و خاصیت درمانی بیشتری دارند. پس …

طرز استفاده از ماسک ورقه ای لب

بدون هیچ مقدمه و اضافه گویی اگر بخواهیم مراحل استفاده از ماسک هیا ورقه ای لب را ب هشما عزیزان آموزش دهیم، باید بگوییم که کار سختی پیش رو ندارید، کافی است که هر آنچه در ادامه توضیح می دهیم را به ضورت کامل اجرا نمایید، تا بیشترین اثر گذاری را از استفاده از این محصول مراقبت از پوست دریافت نمایید. پس …

طرز و نحوه استفاده از ماسک ورقه ای لب

مرحله اول : پاکسازی لب ها

برای استفاده از ماسک ورقه ای لب و یا هر نوع ماسک لب دیگری که خریداری کرده اید، مهم ترین نکته این است که لب هایتان باید تمیز باشد، هیچ آلودگی، چربی، خوراکی و یا آرایشی بر ریو آن نباشد و برای رسیدن به این مهم، باید قبل از شروع به استفاده از این محصول مراقبت از پوست، ابتدا لب هایتان را تمیز شستشو داده و عاری از هر ناخالصی کنید.

مرحله دوم : لایه برداری از لب ها

بسیاری از متخصصی زیبایی و بسیاری از وبسایت های آموزش استفاده از محصولات مراقبت از پوست و معرفی روتین های مراقبت از پوست کاربردی، توصیه می کنند که قبل از استفاده از ماسک لب، در صورت امکان از یک لایه بردار با کیفیت، حتی خانگی، استفاده نمایید، این کار باعث لایه برداری از سلول های مرده روی پوست لب، پاکیزه و تمیز کردن منافذ روی آن و آزاد سازی بهتر آنها و نتیجتا عملکرد بهتر ماسک ورقه ای و دریاف تبهتر خواص و ترکیبات مفی دآن توسط سلول های پوست لب خواهد شد.

طرز و نحوه استفاده از ماسک ورقه ای لب

مرحله سوام : ماسک لب را استفاده کنید.

اگر طرز استفاده از ماسک ورقه ای را خوانده باشید و از آن استفاده کرده باشید، باید بگوییم که ماسک لب ها متفاوت از آنها می باشند، بافتشان همانند ماسک های ورقه ای صورت نیست و ژلاتینی مانند هستند، و همانند یک لایه ژله ای بر روی لب های شما قرار می گیرند. بافت ماسک لب ها و پچ زیر چشم تقریبا مشابه است. پس اگر نسبت به خرید پچ زیر چشم و استفاده از آن اقدام کرده اید، باید بگوییم که ماسک لب ها نیز آنگونه هستند. بگذریم، بدر این مرحله از طرز استفاده و نحوه مصرف ماسک های ورقه ای لب، باید ماسک را از بسته بندی آن بیرون آورده و بر روی لب هایتان قرار دهید.

مرحله چهارم : منتظر بمانید …!

فکر نکنید که استفاده از ماسک های ورقه ای لب فقط چند ثانیه است و بلافاصله بعد از قرار دادن آن بر روی لب هایتان می توانید آن ها را کنار بگذارید، نه، باید مدت زمانی در حدود 15 الی 20 دقیقه منتظر بمانید، تا ترکیبات داخل ماسک لب، جذب لب هایتان شده و اثر خود را بر جای بگذارند. نکته مهم تر این است که بعد از استفاده از ماسک ورقه ای لب، نیازی به شستشوی لب هایتان نیست و می توانید آرایش کنید، یا بخوابید و یا به همین صورت و بدون هیچ آرایشی بیرون بروید، چراکه استفاده از ماسک لب و انجام این مراحل به شدت به روشن شدن پوست لب ها کمک خواهد کرد.

source

توسط bazaksara