سامیت گیمیر موسس آژانس SEO Outpace است. با 11 سال تجربه، مشتریان او از استارت آپ تا 500 شرکت فورچون را شامل می شود.

getty از آنجایی که فن‌آوری‌های جدید و در حال توسعه با تأثیر اقتصادی رو به رشد همه‌گیری ترکیب می‌شوند، نتیجه تمرکز بیشتر بر ایجاد تجربیات دیجیتالی بهینه برای مشتریان است. با توجه به این تمرکز دقیق در خط مقدم، تأثیر طولانی مدت اولین برداشت مصرف کننده از یک نام تجاری هرگز مهمتر از این نبوده است. تأثیری که این تعاملات اولیه می‌تواند بر رابطه مصرف‌کننده با یک تجارت یا برند داشته باشد، این سؤال حیاتی فزاینده را به خانه می‌آورد: این لحظات بحرانی کجا رخ می‌دهند؟
گام اولیه در سفر یک مصرف کننده به سمت خرید یک محصول یا خدمات اغلب زمانی است که آنها برای اولین بار با وب سایت یک برند تعامل دارند. برداشت اولیه برای مردم ذاتاً دشوار است – این یک جنبه دشوار از زندگی انسان است که همه ما می توانیم با آن همدردی کنیم. برداشت های اولیه نیز به طور کلی طولانی مدت هستند و تغییر درازمدت آنها دشوار است. این واقعیت برای صاحبان مشاغل تقویت می شود، که باید برداشت های اولیه را با سرعت بسیار بیشتری دنبال کنند.
حقیقت میلیون دلاری
هنگامی که کسب‌وکارها تأثیری را که اولین تجربه مصرف‌کننده با وب‌سایت یک برند می‌گذارد – که تأثیر ماندگاری را ایجاد می‌کند – تشخیص دادند، سؤال بعدی روشن می‌شود: نیروی محرکه‌ای که منجر به این لحظه مهم بین برند و مصرف‌کننده شد چه بود؟ پاسخ این است که بخش عظیمی از مصرف کنندگان سفر برند خود را با ابزاری که همه ما در طول روز بدون فکر دوم از آن استفاده می کنیم آغاز می کنند: گوگل. آیا می دانستید که تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در گوگل در هر روز انجام می شود؟ یا اینکه بیش از 80 درصد افراد 13 تا 21 ساله حداقل سه بار در روز از گوگل استفاده می کنند؟ نتیجه منطقی حقیقت میلیون دلاری است: بخش عظیمی از جستجوهای محصول از اینجا شروع می شود.
چه چیزی به گوگل اجازه می دهد تا مدعی پیروزی بر همتایان مانند بینگ و یاهو باشد؟ با سهم بازار موتور جستجو در سراسر جهان 86 درصد، مهارتی که گوگل با آن کار می کند غیرقابل انکار است. در طول رشد استراتوسفری خود، این شرکت بر ارائه نتایج جستجوی دقیق، تجزیه و تحلیل عمیق و ارائه خدمات در حال تکامل، از جمله نتایج جستجوی شخصی‌سازی شده، تمرکز کرده است.
بیشتر از FROMFORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor که در واقعیت حضور فرماندهی Alphabet در هم آمیخته، موجودیتی به همان اندازه مسلط است: آمازون. در طول دهه گذشته، آمازون به یک نیروی غیرقابل انکار تبدیل شده است. و از آنجایی که جهان در حال عبور از وضعیت روانی است که همه گیر بوده است، آمازون با موفقیت خود را با ترن هوایی که در سراسر جهان تجربه کرده است، سازگار کرده است. این شرکت توانسته است سهم عمده مصرف کنندگانی را که برای استفاده از بازارهای اینترنتی به عنوان نقطه شروع خود برای خرید آنلاین انتخاب می کنند، به خود اختصاص دهد.
چگونه حضور آنلاین خود را به حداکثر برسانیم
با در نظر گرفتن این آمارهای خیره کننده، یک حقیقت مهم در کانون توجه قرار می گیرد: کسب و کارها این قدرت را دارند که حضور آنلاین خود را با بهینه سازی جستجو به عنوان اولین اولویت بازاریابی خود به حداکثر برسانند. زمانی که برندها عملیات خود را در مورد جستجوی ارگانیک، از جمله فرآیندهای داخلی، تیم ها و ابزارها بهینه می کنند، دستیابی به موفقیت بلندمدت در یک چشم انداز دیجیتال دگرگون شده بسیار محتمل تر است.
این یک تغییر دیدگاه است که باید از بالا شروع شود. پرورش آگاهی جهانی از نقش اساسی جستجوهای ارگانیک تنها زمانی واقعاً به روشی معنادار و ماندگار مؤثر است که همه سطوح آن را بپذیرند. رهبری، هیئت مدیره و مدیریت سازمانی یک شرکت باید انرژی ها را برای ارتقای قدرت ترکیب بهینه سازی جستجو در استراتژی بازاریابی خود ترکیب کنند. رهبری استراتژیک می تواند ارزش SEO را به عنوان یک کانال کسب کم هزینه تشخیص دهد و رویکرد شرکت را برای گنجاندن ترافیک ارگانیک به عنوان یک معیار مهم تجاری تطبیق دهد.
هنگامی که مدیریت ارشد اهداف کلی را اجرا می کند که قدرت ترافیک ارگانیک را برجسته می کند، این امر به تاکید یکپارچه بر قدرت اولویت بندی جستجو در سراسر سازمان دامن می زند. این انطباق به بهترین وجه توسط یک گروه کاری متقابل طراحی شده برای استفاده از سئو تا حداکثر پتانسیل خود رهبری می شود.
در اغلب موارد، داده ها و بینش تولید شده در یک سازمان به ندرت با پتانسیل کامل خود مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا کمبود ارتباطات و انعطاف پذیری بین بخشی مانع از آن می شود. جذب اعضای تیم از طیف گسترده ای از تیم ها و بخش ها نه تنها آگاهی وسیع تری از قدرت سئو، بلکه حداکثر استفاده از طیف گسترده ای از مجموعه مهارت های منحصر به فرد را امکان پذیر می کند. درهم آمیختن استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای ساده کردن وظایف مرتبط با سئو می تواند کارایی و اثربخشی گروه کاری متقابل را افزایش دهد و مزیت رقابتی سازمان را بیشتر توسعه دهد.
ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار بر اساس اولین برداشت
در میان مشغله های زندگی که در سال 2022 است، جلب توجه و جلب توجه مصرف کنندگان کمی شبیه دانستن مسیر ایمنی در وسط طوفان رعد و برق است، تلاش برای انتقال پیامی حیاتی به غریبه ها علیرغم چالش های پرپیچ و خم: شما باید شنیده شوید و باید. قابل اعتماد باشد به عنوان یک استارتاپ که جایگاهی در صنعت شما تضمین می کند، یک تجربه دیجیتالی با کیفیت بالا و یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت که جستجو را بهینه می کند، می تواند در تقویت حضور آنلاین شما تفاوت ایجاد کند.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Summit GhimireSummit Ghimire بنیانگذار Outpace، یک آژانس SEO است. او به کسب و کارهای ملی و سازمانی کمک می کند تا از اهداف درآمدی خود فراتر روند. مشخصات اجرایی کامل سامیت گیمیر را اینجا بخوانید.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط bazaksara