ماسک های ورقه ای به طرز شگفت انگیزی روی پوست تشنه به صورت یک معجزه عمل کنند! اگر از خشکی مزمن پوست خود رنج می برید و مدام به دنبال مرطوب کننده و آبرسان های ویژه در بازار می گردید، شما در کنار روتین پوستی خود به بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خشک احتیاج دارید. متخصصان زیبایی جهانی تایید کرده اند که ماسک های ورقه ای با ورقه ی مرطوب خود که چند دقیقه بافت های پوست را درگیر خواهند کرد، به طرز معجزه آسایی پوست را آبرسانی می کنند.

تصور کنید پس از انجام مراحل روتین مراقبت از پوست خود جهت رفع خستگی بر روی کاناپه لم داده اید و بر روی پوست خشک خود یک ماسک ورقه ای آبرسان قرار داده اید، آرامش بخش نیست؟ در بازار انواع مختلفی از ماسک های ورقه ای از سوی کمپانی های مختلف به بازار ارائه داده شده اند که وظیفه اصلی تمامی آن ها آبرسانی به پوست است اما برخی از آن ها به دلیل ترکیبات ویژه خود آبرسانی قدرتمند تری انجام می دهند که خوراک پوست های خشک و حساس می باشند. اگر شما نیز به دنیال بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای درمان پوست خشک خود می گردید، این مقاله را همراه تیم ما باشید.

روند ساخت و تولید ماسک ورقه ای از کره جنوبی سر چشمه گرفته است و اکنون به دلیل آبرسانی و اثر بخشی عالی بر رو مشکلات پوستی مختلف، به عضو جدا ناپذیر در روتین پوستی افراد زیادی تبدیل شده است. در حالت کلی، این ماسک ها همان طور که از نامشان پیداست، یک ورقه ای آغشته به انواع سرم مخصوص هر نوع پوست و برای رفع مشکل خاص تولید و طراحی شده اند. معمولا جنس این ورقه از پارچه، الیاف، پنبه و … می باشد. در این صفحه ما چند مورد از بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خشک را به شما کاربران معرفی می نماییم.

چرا پوست خشک به ماسک ورقه ای نیاز دارد ؟

در واقع نه فقط پوست خشک، بلکه همه انواع پوست ها، چه چرب و چه معمولی، چه لکه دار و چه جوش دار، می توانند ماسک ورقه ای مناسب صورت خود را پیدا کرده و برای داشتن پوستی سالم، رفع مشکلاتی که دارند و حفظ جوانی صورتشان، نیاز است از ماسک ورقه ای استفاده کنند. اما به صورت کلی، مزیت اصلی استفاده از ماسک های ورقه ای صورت، آبرسانی عمیق به بافت های زیرین پوستی و ریشه کردن خشکی پوست می باشد. پس بیشتر از هر نوع پوست دیگری، افرادی که پوست خشک دارند، مجبورند و باید حتما از ماسک ورقه ای استفاده نمایند.

بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خشک

همان طور که در ابتدای مطالب نیز گفته شد، ماسک های ورقه ای مختلف موجود در بازار، مشکلات پوست خاص را مورد هدف قرار می دهند و به بهبود و رفع آن ها در کنار روتین پوستی، کمک ویژه ای می کنند. پوست خشک و مزمن مشکلی است که امروزه افراد زیادی یا به صورت طبیعی و یا به دلیل تغییرات فصلی با آن دست و پنجه نرم می کنند. در این قسمت از مقاله ما چند مورد از بهترین ماسک های آبرسان برای پوست خشک که از سوی کاربران رضایت های بسیاری را دریافت کرده اند، به شما معرفی کرده ایم.

1. ماسک ورقه ای صورت هیالورونیک اسید ایمیجز

اگر شما هم از خشکی و حالت زبری پوست خود خسته شده اید، این ماسک ورقه ای هیالورنیک اسید از برند ایمیجز می تواند بر روی پوست شما معجزه کند. این ماسک مناسب تمامی پوست ها طراحی شده و دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی می باشد. این محصول ویژه، علاوه بر قدرت آبرسانی، خاصیت ترمیم کنندگی بافت های پوستی، رفع تیرگی، رفع چین و چروک و همچنین صاف و یکدست کردن رنگ پوست و قابلیت ایجاد درخشش و لطاف را دارد. این ماسک ورقه ای هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست صورت ایجاد نمی کند و یک انتخاب مناسب برای پوست های التهابی و حساس می باشد.

ماسک ورقه ای صورت هیالورونیک اسید ایمیجز

2. ماسک ورقه ای صورت ویتامین سی بیوآکوا

دومین محصول که از سوی مخاطبان مجموعه ما رضایت های بسیار بالایی را دریافت کرده است، ماسک ورقه ای ویتامین سی از برند بیوآکوا می باشد. ورقه ی این ماسک به عصاره ویتامین سی و هیالورونیک اسید غنی شده است و به طرز شگفت انگیزی آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست را انجام می دهد. این ماسک ورقه ای که یکی از بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خشک به شمار می رود، کلاژن سازی پوست را تقویت کرده و به رفع چین و چروک کمک ویژه ای می کند. در نظر داشته باشید این ماسک قابل استفاده برای تمامی نوع پوست ها می باشد.

ماسک ورقه ای صورت ویتامین سی بیوآکوا

3. ماسک ورقه ای صورت برنج بیوآکوا

اگر به دنبال ماسک ورقه ای می گردید، که علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی، درخشش و زیبایی را به پوست شما هدیه دهد، ماسک صورت ورقه ای برنج از برند بیواکوا را از دست ندهید. این محصول به عصاره برنج آغشته شده و مناسب تمامی پوست ها می باشد. جوان سازی و از بین برنده چروک پوستی، کوچک کردن منافذ، لیفت صورت و کم رنگ کردن لک ها از ویژگی های برتر این ماسک ورقه ای برنج می باشد. اطلاعات کامل در اتباط با محصول را داخل وب سایت مطالعه نمایید.

ماسک صورت ورقه ای برنج بیوآکوا

4. ماسک ورقه ای آبرسان انار وان اسپرینگ

اگر در لیست بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خود، تاکنون محصول مدظر خود را پیدا نکرده اید، ماسک ورقه ای انار وان اسپرینگ با مرطوب کنندگی و آبرسان قوی می تواند یک انتخاب فوق العاده جهت بر طرف کردن خشکی پوستتان باشد. این محصول که یکی از اقتصادی ترین ماسک ورقه ای های داخل بازار با قدرت تاثیر گذاری بالا است، نقش پر رنگی را در ترمیم و رفع آفتاب سوختگی، رفع تیرگی و کوچک کننده منافذ پوستی ایفا می کند. این ماسک قابل استفاده برای انواع پوست ها می باشد.

ماسک ورقه ای انار وان اسپرینگ

5. ماسک ورقه‌ ای صورت آلوئه ورا بیوآکوا

در حالت کلی آلوئه ورا یک مرطوب کننده بسیار قوی برای پوست به شمار می رود. حال بیوآکوا یک مدل ماسک ورقه ای خود را آغشته به عصاره آلوئه ورا تولید و طراحی کرده است تا به بهبود خشکی و زبری پوست شما کمک کند. این ماسک ورقه ای قیمت مناسب و با کیفیت در کنار ترکمیم بافت های آسیب دیده، یک آبرسان و ضد خشکی بسیار قوی می باشد. شما می توانید از این ماسک برای تمامی پوست ها استفاده نمایید. با هر بار استفاده از این محصول، شاهد چند درجه روشن تر و شفاف تر شدن پوست صورت خود خواهید بود.

ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

6. ماسک ورقه ای صورت عسل ایمیجز

این ماسک ورقه ای از برند ایمیجز که غنی شده با عصاره عسل می باشد، آبرسانی لازم برای تمامی پوست ها را انجام می دهد. این محصول فوق العاده ویژه با کنترل چربی پوست در حالت تعادل، به ترمیم بافت های اسیب دیده و از بین رفتن لک و جای جوش کمک می کند. اگر پوست روشن و شفاف و در عین حال مرطوب می خواهید، می توانید ماسک عسل یکی از خوش فروش ترین ها در معرفی بهترین ماسک آبرسان برای پوست خشک را به روتین پوستی خود اضافه نمایید.

ماسک ورقه ای عسل بیوآکوا

7. ماسک ورقه ای صورت گل رز و سیب ونزن

در پوست خشک، انجام آبرسانی بسیار تخصصی تنها راه نجات از این حالت ناخوشایند است. ماسک ورقه ای صورت غنی شده با عصاره گل رز و سیب از برند ونزن، با ترکیبات ویتامبنه و فوق العاده مغذی خود به صورت ویژه آبرسانی و رطوبت رسانی انواع پوست ها را انجام می دهد. این محصول معجزه آسا پوست را از زبری نجات داده و حالت صاف و یکدست به آن می بخشد. قابلیت لیفت و افزایش حالت کشسانی، از بین برنده جوش های سر سیاه و جوانسازی بافت های پوستی از ویژگی های کاربر پسند این محصول به شمار می رود.

ماسک ورقه ای صورت سیب سرخ سنانا Senana

8. ماسک ورقه ای صورت توت فرنگی سادور

برند سادور به منظور رفع خشکی مزمن پوست صورت مانند دیگر کمپانی ها دست به تولید و ساخت ماسک های ورقه ای کرده است که از جمله خوش فروش ترین و با کیفیت ترین آن ها می توان به ماسک ورقه ای توت فرنگی اشاره کرد. این محصول منحصر به فرد با ترکیبات 7 ویتامینه و عصاره توت فرنگی، به خوبی پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. استفاده مداوم از این محصول سبب جوانسازی، روشن کنندگی و نرم و لطیف شدن پوست صورت می شود.

ماسک ورقه ای صورت توت فرنگی سادور

9. ماسک ورقه ای صورت شیر گاو ایمیجز

اگر علاقه مند به روتین پوستی درست و اصولی هستید، قطعا برای یک بار هم که شده نام محصولات حاوی عصاره شیر گاو برند ایمیجز به گوشتان خورده است. این برند موفق این بار ماسک ورقه ای خود را غنی شده با این عصاره خفن و بی نظیر تولید کرده است. اگر برای حل مشکل خشکی و زبری خود به دنبال یک راه اقتصادی و با کیفیت می گردید، خرید ماسک ورقه ای صورت شیر گاو ایمیجز عالی ترین گزینه برای شما است. این محصول بی نظیر علاوه بر نرم و سفید کننده، چربی پوست را نیز کنترل می نماید و مناسب تمامی پوست ها طراحی شده است.

ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز

10. ماسک ورقه ای صورت هلو بیوآکوا

محصولات هلو از برند بیوآکوا در زمینه رطوبت رسانی و آبرسانی فوق العاده قوی به پوست غوغا کرده اند به طوری که روزانه چندین رضایت از این محصولات را از سوی کاربران دریافت می نماییم. ماسک ورقه ای صورت هلو بیواکوا با ترکیبات بی نظیر خود علاوه بر آبرسانی و رطوبت رسانی تمامی پوست ها، خطوط ریز را از بین می برد و به ترمیم بافت ها نیز کمک می نماید. این محصول پر طرفدار و خفن که مناسب تمامی تایپ پوست ها می باشد، نرمی و شادابی را به پوست صورت شما هدیه می دهد.

ماسک ورقه ای صورت هلو بیوآکوا

بهترین نحوه استفاده از ماسک ورقه ای آبرسان برای پوست خشک

در واقع طرز استفاده از ماسک ورقه ای به صورت کامل برای هر کدام از نمونه های آن یکسان است، اما تفاوتی که سبب شده افزون بر مقاله ای که در رابطه با نحوه استفاده از این محصولات نوشته ایم، استفاده از ماسک های ورقه ای آبرسان برای پوست خشک، نکاتی داشته باشد که این نکات ارزش استفاده از آنها را بالا تر خواهد برد.

  • مهمترین نکته این است که باید بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست خشک را نیز بشناسید و قبل از استفاده از ماسک ورقه ای با هر فوم شستشوی صورت، پوست خشک صورتتان را نشویید.
  • نکته بعدی که در استفاده از ماسک های ورقه ای آبرسان برای پوست های خشک مهم و حائز اهمیت است، این است که باید قبل از استفاده از آنها حتما از تونر و یا سرم صورت آبرسان استفاده کنید و بعد از ان نیز حتما یک از کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشک استفاده نمایید.

سخن پایانی

اگر شما نیز با خشکی و زبری پوست صورت خود بر اثر عوامل ژنتیکی و یا محیطی درگیر هستید، حتما لازم است علاوه بر داشتن یک روتین پوستی مناسب پوست خشک، از ماسک ورقه ای نیز استفاده کنید. شما می توانید بهترین محصول برای پوست خود را از مقاله بهترین ماسک ورقه ای آبرسان برای پوس خشک انتخاب کنید و از داشتن پوست لطیف نهایت لذت را ببرید.

source

توسط bazaksara