billbil-kun، یکی از منابع فاش‌کننده‌ی صنعت بازی، تاریخ عرضه‌ی کنسول PS5 Slim را اعلام و اشاره کرد که پیش‌خریدهای این کنسول در آمازون و سایر خرده‌فروشی‌‌ها در ژاپن به طور مستقیم انجام می‌شوند.

ظاهراً تاریخ عرضه‌ی کنسول بازطراحی شده PS5 که به دلیل سبک‌تر بودن از مدل فعلی به طور غیر رسمی PS5 Slim نامیده می شود، مشخص شده است . به گفته‌ی منبع معتبر billbil-kun از وب‌سایت Dealabs، نسخه‌های استاندارد و دیجیتال این کنسول در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در آمریکا عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد پیش‌خریدهای کنسول PS5 Slim هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌هایی مانند آمازون در ژاپن در دسترس قرار دارد و به ۱۰ نوامبر به عنوان تاریخ عرضه اشاره شده است. عرضه‌ی این کنسول در آمریکا همزمان با این زمان است، اما به گفته‌ی منبع billbil-kun، این کنسول به تدریج در مناطق دیگر طی ماه‌های آینده عرضه خواهد شد.

کنسول PS5 Slim با قیمت ۵۰۰ دلار با درایو دیسک بلوری Ultra HD قابل اتصال به فروش می‌رسد و این در حالی است که نسخه دیجیتال بدون درایو آن ۴۵۰ دلار قیمت دارد. شما می‌توانید دیسک درایو را به صورت جداگانه با قیمت ۸۰ دلار خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر می‌باشد در حالی که قیمت نسخه دیجیتال در سراسر جهان در حال افزایش است، هر دو نسخه شاهد افزایش قیمت در ژاپن خواهند بود که دومین مورد تا کنون برای منطقه محسوب می‌شود.


منبع: Gamingbolt

source

توسط